dreambox 7020

E

eric buyck

hallo,

ik heb deze middag boxman-image geinstalleerd op mijn dreambox 7020 maar vind nergens hoe ik CC cam moet installeren als ik op blauw duw staat er niet bij download en install, waa zou dat kunnen staan ???

Klopt Boxman is een "orgineel" CVS image.

Deze images komen uit om de nieuwste drivers en CVS updates aan board te hebben.

Dus minder (eigenlijk helemaal niet) geschikt als hobby image, wel weer perfect als image in de flash in combinatie met multiboot.

Tip :

Gemini 3.6
Nabilo 0.8

Op moment hier Nabilo darkstar 7000 in multiboot werkelijk geweldig image met een hoop skin en icon vernieuwingen, dit image is een eerste test image met die vernieuwingen als het goed bevalt zal er ook wel een 7020 image komen.
Je kan natuurlijk altijd die 7000 image draaien op een 7020 in multiboot (niet in flash!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Die Nabilo heb ik er kort geleden in gezet, inderdaad een prachtig image, echt een aanrader!

is de nabilo beter dan de pli plubber ?

mistico;180043 zei:
is de nabilo beter dan de pli plubber ?
Je bedoelt pli Flubber. Flubber begint met een F, een volgende pli image begint met een G en dat is de Garnet. Inmiddels zijn we al bij H aangeland: Helenite.

Of Pli beter is dan nabilo is een persoonlijke afweging. Dat geldt voor elke image. Wij gebruiken al een tijdje PLi en zijn er zeer tevreden over. Leuke features en direct contact met het team dat de image maakt. Dus bij problemen en vragen direct antwoord; met andere woorden goede support.

Dit neemt niet weg dat bij andere images hetzelfde kan gelden, dus zoals aangegeven het is een persoonlijke afweging.

sorry ja de pli flubber teveel pilekes genomen sorry

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan