Dreambox 7020s

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb een keyboard gekocht bij mijn dreambox maar nu schijn ik iets te moeten downloaden of iets aanzetten maar ik heb me al wezeloos gezocht,en geprobeerd maar geen enkele optie werkt afstandbediening werkt wel op board ,maar zie ik iets over het hoofd 0f moet er iets speciaals gebeuren of heeft hier iemand een beschrijving van bij voorbaad dank
gr frans

Wat wil je precies doen met het keyboard? Met mijn keyboard kan ik zonder problemen namen aanpassen van de opgenomen bestanden op de hardeschijf op mijn Dreambox 7020 met pli er op.

dat hij werkt nu doen alleen de afstand bediening functies het maar je moet er ook mee internet op kunnen ik wil er eigenlijk alles mee doen wat mogelijk is
gr frans

Ik ben bang dat de keyboard niet meer is als een luxe afstandsbediening voor je Dreambox. Er zijn plug-ins gemaakt die het mogelijk maakt om (beperkt) te surfen op je Dreambox. Kijk naar even op de site van Hemertje http://dreambox.sjerom.com/ en zoek op browser.

ik weet dat ik er beberkt mee op internet kan maar bij mij werken alleen de knoppen van de afstand bediening ik zal maar zeggen de tex knoppen werken niet of werken die alleen maar onder bepaalde functies en kan ik hier ook ergens een nederlandse handleiding van zoeken ik he me suf gezocht en anders is het weer een spele dingetje voor in de kast teleggen
gr frans

heeft iemand toevallig het zelfde probleem als ik mijn kyboard werkt helemaal alleen de letters niet de rest werkt allemaal perfect moet alfabet invoeren met de cijvers net als bij een telefoon
bvd gr frans

probleem opgelost lag aan het toetsen bord
gr frans

draadje kan gesloten worden
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan