Dreambox 800 vs Inverto IDL5550s

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Hallo Allemaal !

Ik wil een nieuwe sat ontvanger kopen. (Hdmi).....

Kan ik met de Inverto IDL5550s ook sharen (Intern)
Want ik vindt de dreambox 800 toch wel erg duur

Of weet iemand nog een ander merk waar dit bij kan ?

Voor de Hdmi kanaalen moet je wel een abbonement nemen op deze kanaalen
D8 iets van 9 euro

Iemand een idee?

Je zal bij de Inverto een seca commen interface moeten aanschaffen en bijvoorbeeld intern sharen met behulp van een SmartWi residential splitter.

Momenteel zijn er en komen er steeds meer HDTV boxen op de markt. Bijvoorbeeld de ABcom IPBOX 900 is iets duurder als de Inverto maar draait wel op linux en heeft een ethernetpoort. Waarschijnlijk veel leuke software voor te vinden.

Dan zou ik dus al niet voor de Inverto gaan, want voor zo'n Inverto inclusief genoemde Smartwi splitter zit je al aan dezelfde prijs als hetgeen een Dream 800 kost en met een DM800 kun je veel meer.
Daarnaast is er in het verleden ook al eens zo'n draadloze kaartsplitter geweest, die het na wat wijzigingen van C+ niet meer deden. Dan moet je dus een nieuwe kopen.
Emu's in een dreambox worden echter aangepast en kun je gratis downloaden.

Wil je goedkoper, dan kun je inderdaad beter naar ontvangers kijken zoals de DGStation of de IPBox, die feitelijk ook door de DGStation fabrikant gemaakt wordt.

Wat dacht je van en IPbox 900HD prima mee te sharen en ook nog HD tv.
Heb zelf een 900 staan en nog nooit zo'n mooi plaatje gezien, ook op de niet HD kanalen.
Prima prijs en zit goed in elkaar.

Allemaal Bedankt voor de snelle reply

Ik denk dat ik I.D.D voor het verhaal van crazymotha ga,
Er kan ook een hardeschijf op (er is een aansluiting op de achterkant) Sata ?
Dat lijkt me een leuk setje ,En niet te duur! :)

Hoe zit dat met image's voor deze reciever?
Nah , Ik denk dat ik morgen er maar ??n ga halen!

Thanks voor de tips allemaal!!!!!

Voor diverse image moet je even naar de site van Denktenk gaan.
Inmiddels zijn er ook goede vorderingen v.w.b. enigma2.
Maar persoonlijk ben ik fan van de NLB image, is de standaard image met de juiste toevoegingen :).

P.s. de 910 is ook nu te koop deze heeft een cardlezer (niet dat je die nodig zal hebben :))

Vraagje, De IP Box 9000 HD, zelfde functies als de 900 HD maar dan met twee tuners? Ben het wachten op die droomdoos zat en vind hem ook belachelijk duur. Zit wel ff 400 eurie verschil in. Of kan de droomdoos hetzelfde als de Reelbox en vergelijk ik de droomdoos met de verkeerde tuner?

letterbox;196188 zei:
Of kan de droomdoos hetzelfde als de Reelbox en vergelijk ik de droomdoos met de verkeerde tuner?
wat bedoel je precies? in de 8000 zit een dvd is op zich wel aardig, maar met de dvd-plugin op de dm 800 en een aansluiting (via LAN) op onze NAS server kunnen we ook op de 800 DVD's kijken (zonder dat gedoe met .ts files). Alleen heeft de 8000 veel meer mogelijkheden dan de 800 (meer sloten, sterkere processor, kunnen 4 tuners in, etc etc). 't Is maar wat je wilt/zoekt en wat je er voor uit wilt geven.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan