dreambox vind usb niet

M

max2002nl

hallo
ik heb een dreambox 7000 maar herkent geen usb stick meer.
een tijd geleden had ik dit probleem niet . wat kan ik hiet aan doen? ik heb een usb van lash disk ( deze werkte een tijd geleden wel maar ook nu niet meer ) en ik heb een dane elec.
wie kan mij helpen?

het is me gelukt de dreambox vind nu de usb stick maar nu heb ik het volgende probleem.
als ik met flashwizard pro een image er op wil zetten geeft die na 2 % een error .heeft iemand nog dit probleem , en hoe kan ik het oplossen?

ergens op dit bord is een lijst van goede USB sticks, zoek die eens op.
Het kan zijn dat je DB de stick niet herkent.

de dreambox herkend het wel en de usb die ik heb staat ook in de lijst het is een dane elec van 4gb .

Ik werk niet met een USB stick maar wat ik weleens gelezen heb is hem eerst te formatteren met windows en daarna steek je hem in de dream.
Indien hij gezien wordt formatteren vanuit de image zelf en niet met flashwizard.
Later vink je wel in Flashwizard aan dat je een USB stick gebruikt maar niet opnieuw formateren als het progje erom vraagt.

Grt. Parabolica.

parbolica ik hebhet geprobeert wat je zij. de usb heb ik geformateerd met de dreambox maar als ik met flaswisard een imager er op wil zetten geeft het bij 2% toch weer een error bij het instaleren. wat nu

Ik heb geen problemen met een 4Gb Stick van 6 euro uit China in mijn 7020

Merk onbekend

Er staan al diverse images tbv multiboot erop en draait uitstekend.

het lukt me nog steets niet om een image op de usb te zetten , ik wilde het ook proberen met dcc maar ik begrijp niets van de handleiding . alles wordt beschreven maar niet specifiek hoe ik een image op de usb zet, en met flashwizard pro werkt het echt niet .iederekeer een error . dit is om gek van te worden.

ik heb het probleem al gevonden het was de image die niet goed werkte nu is alles opgelost.
bedankt voor het mee denken

grt max2002nl

Gelukkig dat je het hebt opgelost Max2000nl. Zo zie je maar, het hoeft niet altijd aan de hardware te liggen.

Grt. Parabolica

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan