Dreambox???

N

nike1

Hallo ik zit er aan te denken om een dreambox aan te schaffen,ik heb nu de Humax5400irz die mij ook heel goed bevalt ,maar zoals ik diverse forums lees is de dreambox een ontvanger waar je echt mee kunt gaan hobbyen.Nu is mijn vraag wat kan ik meer met de dreambox dan de humax ?
Is er ook ergens duidelijke info over de dreambox ( hoe het werkt met een internet verbinding, een netwerkverbinding, hoe het werkt met de nieuwste software ect) .

b.v.d
Nike1

Beste nike1,

Als je een Dreambox wilt nemen moet je zobiezo een adsl of kabel internet verbinding hebben, dan wordt deze ontvanger pas interesant.

" Is er ook ergens duidelijke info over de dreambox ( hoe het werkt met een internet verbinding, een netwerkverbinding, hoe het werkt met de nieuwste software ect) ."

Je moet gewoon even een keer naar iemand toe gaan die d'r 1 op de plank heeft staan, en dan eens kijken of het wat voor je is.

Als je een beginner in de satwereld bent, en niet veel verstand van de Pc hebt, Dan zou ik geen dreambox kopen, maar zuinig zijn op de humax5400.

Gr Fred.

ga anders eens lezen op Sjerom, ff via google zoeken op "sjerom dreambox"

succes!

Originally posted by twilight
Beste nike1,

Als je een Dreambox wilt nemen moet je zobiezo een adsl of kabel internet verbinding hebben, dan wordt deze ontvanger pas interesant.

@twilight:Hier snap ik echt niks van!! Wat een flauwekul

Nou ik heb alleen maar een 'snelle' isdn verbinding, en kan er toch heeeeel veeeeel mee doen hoor.

OP het platteland (in Duitsland) is namelijk niet overal DSL beschikbaar.

DREAMBOX is echt de beste receiver die ik tot nu toe in huis gehad heb. En dit is inmiddels mijn negende receiver! alles al geprobeerd, nokia, flips, hyunday,humax,topfield etc...

Maar die dm7000 slaat echt alles hoor.

En kennis van linux is niet nodig, Alle proggies die je nodig hebt om de dreambox tot een fijne hobbykist te maken lopen gewoon onder windows.

Dus gewoon kopen die box, en genieten. Kijk maar eens op www.guenstiger.de daar staan normaal gesproken de beste prijzen.

gr

satijntje

Ik gebruik een isdnlijn is dat niet voldoende om met een dreambox te beginnen , waarom moet het eigenlijk en snelle verbinding zijn ? het is toch hoofdzakelijk de verschillende software die je gebruikt of is het via het internet nog uitgebreider.
Kun je met de dreambox eigenlijk ook nog meer coderingen krijgen dan de 6in1 op de fun.

Originally posted by satijntje
[BDus gewoon kopen die box, en genieten. Kijk maar eens op www.guenstiger.de daar staan normaal gesproken de beste prijzen.

gr

satijntje [/B]

nightmarebox
Mit alles Positieves mit ich ran gegangen an diese Box. Und der Frust is grenzenlos. Die Bedienungsanleitung ist zu kurz. Ausnahmaefaele in den Kontakt zwischen DB und PC werden nicht besprochen. Versucht de Problemen zu losen ueb... Meinung lesen 12.09.2003
Autor: Hans Hennissen
Meinung schreiben!

Nie wieder Dreambox
Seit einem halben Jahr ?rgere ich mich schon ?ber die Dreambox. Was wurde alles versprochen. Mann muss sich nur mal die Featureliste auf dem Karton ansehen... Davon funktionieren aber gerade mal die h?lfte. Und die ... Meinung lesen 10.09.2003
Autor: Martin Sch?
Meinung schreiben!

Nix Dream -> Nightmare Box
So was schlechtes, wie diese Box habe ich noch nie gesehen. Laufend Abst?rze (obwohl Linux auf der Kiste ist; Mein PC mit Linux hat mittlerweile eine Uptime von weit ?ber 500 Tagen). Dann st?ndig ruckler im Bild. Di... Meinung lesen 08.09.2003
Autor: Gerd J?rge
Meinung schreiben!

Bezieht sich auf die vorher geschriebene Meinung
Mag ja sein das alles gut wird, aber bisdahin .... Das Produkt ist einfach nicht ausgereift und schon lage nicht Marktreif f?r den Endkunden ! ... Meinung lesen

Pffff die Duitsers kammen die box af zeg, van heb ik jou daar.

Rolo

@ satijntje

Het snelle internet verhaal is een optie.

Tuurlijk draaid het ding ook wel zonder internet, of op isdn, waarom niet.

Maar wat ik bedoelde is b.v Cardsharing, dat doe je dus niet met isdn, of je moet geld teveel hebben.

Ook internet radio, en chatten met de dreambox is op jouw manier gewoon niet te betalen...

Dat bedoelde ik te vertellen...

Gr Fred.

Zou zeggen gewoon kopen voor die 349 euro heb je een top box
zonder internet heb je net zou veel open als de humax, en sluit je internet erop aan gaat een wereld voor je open....

waar kan ik een dreambox aan schaffen voor 349euro
en kan ik er ook feed mee kijken als ik er een motor op mijn pan zet en welke kaart heeft ik nodig en zit er een hd in

dan is dat echt nog maar net want ik heb hem een paar dagen geleden nog gekocht voor 349 bij satarmy

Weet iemand toevallig hoe lang die mensen daar erover doen van aankoop in Duitsland tot aankomst in Nederland

Ja ze hebben de prijs verhoogd, heb de box daar ook weg voor 349 Euro, maar voor 379 heb je het nog goedkoop....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan