dreambox7020si

E

eric buyck

hallo ik draai nu de software Gemini, maar zou graag CCcam + gbox draaien maar aangezien dat een conflict heeft met elkaar is het mogelijk omdat op ??n usb-stick te draaien of is dat niet mogelijk?

Mvg

Is mogelijk in meerdere varianten, moeten ze gelijktijdig draaien?

hallo,
neen die mogen appart, ik wil gerust 2 usb sticks gebruiken. dat ze geen conflict hebben van elkaar

Dan snap ik niet wat je bedoelt?

Je kunt dan gewoon beide softcams installeren in de image en keizen welke je wilt draaien.

Als de ene draait is de andere automatisch gekilled dus geeft dat geen conflict o.i.d

Ik had ze alle 2 op mijn dream staan, maar had het probleem dat eurosport geen klank gaf. Bestandjes cc cam weggenomen en alles werktte weer perfect. Nu wil ik gewoon ze allebei op usb stick zetten, zodat ik gewoon kan wisselen zonder conflicten met elkaar. Dus eventueel de VAR map op USB???

Hmmm zal dat eens testen, het feit is dat ik alleen nog maar CCcam draai.
Wel een up to date settinslijst erin?

Vriendelijk dat je dat wil uitproberen, maar van mij is het een 7020 al dat ik zou willen is dat ik op usb stick de var-map met cc cam of gbox kan draaien.

Hoi,

Ik draai cc cam en mgcam en geen probleem , kan me haast niet voorstellen als je gboc en cc cam hebt, dat daar dan een probleem is, je gebruikt er toch maar 1 tegelijk?

Groet

Nou ik kan het me wel voorstellen.
Ik heb een installatiebestand van gbox gekregen, en afhankelijk van welke firmware je draait, is het kill commando voor de gbox emu in de gbox_start.sh niet juist.

Er wordt gebruik gemaakt van prockill, doch in de Gemini bevindt deze zich op een andere plaats en zul je dat startbestandje moeten aanpassen om gbox correct te kunnen killen.

Anders selecteer je bijv. een andere cam maar gbox blijft toch meedraaien, terwijl je dan bijv. beeld zou moeten hebben op cccamd of mgcamd, gaat gbox overrulen of storen zodat je toch geen beeld hebt, of omgedraait.

Maar vermoedelijk ligt hierin de oorzaak.
Standaard staat prockill in dat script geloof ik naar /bin/prockill maar in een 7020 met Gemini moet men dat even wijzigen naar /usr/prockill dan zou het weer in orde moeten zijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan