dreambox7020si

E

eric buyck

Hallo,
ik heb een dreambox 7020si draait gemini en zou graag dat laten staan en op usb stick pli draaien , is dat mogelijk. En hoe moet ik dat eventueel doen ?

Mvg

Even kijken bij de tips sectie van de Dreambox hier of anders even zoeken op "multiboot", er is als het goed is al een paar keer een uitleg over geschreven hoe je een multiboot moet maken.

eric buyck;178084 zei:
Hallo,
ik heb een dreambox 7020si draait gemini en zou graag dat laten staan en op usb stick pilipili draaien , is dat mogelijk. En hoe moet ik dat eventueel doen ?

Mvg

@Eric,

Gewoon Flashwizard 6.3 ff downloaden, werkt goed en is simpel om te gebruiken.

Gr Mike

Zou ik niet doen. Flashwizzard is voor diverse zaken nog -niet- geschikt voor 7020 ontvangers.
Voor een 7000 zou dat geen probleem zijn.

Black Tiger;178141 zei:
Zou ik niet doen. Flashwizzard is voor diverse zaken nog -niet- geschikt voor 7020 ontvangers.
Voor een 7000 zou dat geen probleem zijn.

??? Daar had ik nog niet over gelezen (Flashwizzard is voor diverse zaken nog -niet- geschikt voor 7020 ontvangers.)
Ik gebruik dit programma iedere altijd op 2 dreamboxen 7020, heb al 10tallen
Images op usb of op flashcard gezet, en nog steeds geen problemen gehad! Ik probeer altijd iedere images ff uit. Werkt gewoon goed, dat wilde ik nog ff kwijt.

Gr Mike

ik zou graag pli doen draaien . maar ik heb het ginstalleerd en het cccam ook geinstalleerd maar hou zou ik dat moeten instellen dat ik op mijn server kan sharen ? ik heb de cccam.cfg waar zou ik dit moetên plaatsen.

Hallo, bedankt alles werkt perfect. Ik heb nu gemini + pilipil eropstaan maar ik zou graag in philipil cc cam instaleren. In gemini heeft het me al gelukt.
Alvast vele dank

Ik gebruik dit programma iedere altijd op 2 dreamboxen 7020, heb al 10tallen
Images op usb of op flashcard gezet, en nog steeds geen problemen gehad! Ik probeer altijd iedere images ff uit. Werkt gewoon goed, dat wilde ik nog ff kwijt.
Da's mooi, maar daarom schreef ik ook dat hij voor diverse funkties nog niet geschikt was. Probeer maar eens een Flash image backup te maken middels het knopje in FW 6.3 dan krijg je vanzelf de melding dat dit niet geimplementerd is voor de 7020.
Verder wordt bij de Gemini zelf altijd aangeraden (zie dreamboxworld) om de Gemini MaxVar images liefst -niet- middels DCC of FW op de dreamboxen te zetten. Geen idee waarom ze dat zo aangeven als bij jou blijkt dat het werkt, doch men wete maar nooit.
Gezien deze 2 zaken adviseerde ik ook om hem niet te gebruiken.
Als jij zegt dat het flashen op zich wel goed werkt, oke, dan kan men dat proberen, op eigen risico natuurlijk, de veiligste methode blijft toch Dreamup.

Er was dacht ik nog een optie die niet werkte, net als bij DCC overigens.
In elk geval bedankt voor je melding dat het flashen wel werkt, ga ik dat straks ook eens proberen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan