dreamset versie 2.4.3 probleem

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
814
Punten
113
Leeftijd
74
heb vervelend probleem met de laatste versie

Zodra ik met de muis een of meerdere  zender selecteer dan verschijnt er een blauwe kader en verdwijnen de gekozen zenders onder dit scherm wat daarna niet verdwijnt.

Terug gegaan naar versie 2.3.3. en deze werkt prima

rara hoe ken da  windows 7 --> firefox

versie 2.39 werkt ook nog steeds maar vanaf versie 2.4x heb ik dat probleem

Dan zou je eens naar de changelog moeten kijken tussen versie 2.39 en 2.40.
Wat heeft Dreamset te maken met je browser? Gezien je schrijft dat je Firefox gebruikt? Dreamset is toch een op zichzelf staand programma?

Ja weet ik wel maar er zijn altijd mensen die dan vragen wat gebruik je elk os welke browser dus ik dacht ik zet dat er wel bij.
Heb alleen de execute gewijzigd. En daar kan ik niks in veranderen. Blijft raar

Alleen de execute gewijzigd? Volgens mij moet je alles overschrijven. Of heb je dat ook al geprobeerd?

Heb alles geprobeerd , gisteren een oude backup terug gezet van mijn windows en #@#$% nu werkte zelfs 2.39 niet dus alsmaar terug geschaald en alles ververst met een vorige versie uiteindelijk kwam ik bij versie 2.35 uit, die deed het prima.

Maar daar liet ik het niet bij zitten , vond het vreemd dat het programma, wat in principe niet ge?nstalleerd wordt,  de gegevens zoals settingen en last opened lamedb bewaard, dus kreeg ik het vermoeden dat het fout gaat in wat onthouden wordt.

Even bij dreamset site gesnuffeld en kwam er achter dat de gegevens in regedit bewaard worden.

Dus stoute schoenen van de zolder gehaald en alles wat met dreamset uit de regedit geknikkerd.

Bingo nu draait de laatste versie zoals je zou verwachten. :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen:

En gelijk een nieuwe backup van C schijf gemaakt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan