• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

dringende oproep

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elenbee

Omdat ook wij zo'n suikerpatientje hebben

Willen jullie naar onderstaande Amerikaanse site gaan en even een stem uitbrengen. De katten met de meeste stemmen komen in de kalender van 2004 van suikerzieke katten. Aan deze verkiezing doen 3 katten mee, die allemaal lid zijn van mailinglist voor suikerzieke katten. Er mogen alleen maar poezen mee doen die suikerziekte hebben.
Per computer/IP adres kan er maar 1 stem uitgebracht worden en ik zou het wel leuk vinden als deze 3 hollandse katten op de amerikaanse kalender komen. Je kunt totaal 11 stemmen in een keer uitbrengen maar dan krijgen die andere katten ook stemmen.
Wil je op nummer 78 (Scoot), 56 (Boris) en 74 (Max) stemmen dat zijn de 3 nederlandse suikerbeestjes.
nr. 78 is blind geboren en is van een meisje die zelf ook ziek is en via internet contact heeft met de buitenwereld; haar ouders gaan iedere keer met de kat naar de dierenarts. Dit meisje had haar poes aangemeld en vroeg onze hulp in om ervoor te zorgen dat haar poes op de kalender zou komen. Daarna melden de andere 2 leden dat ze hun poes ook hadden aangemeld.
Graag voor 13 september stemmen.

Alvast bedankt ook namens de leden van de mailinglist

http://www.gorbzilla.com/2004vote.htm

Als je de moeite neemt om bovenstaand te lezen dan ga je of stemmen of niet.

Maar om nu gelijk de lolbroek uit te hangen en zo'n stompzinnige reply te geven had je beter 1 2 3 wat meer kunnen nadenken.

Alhoewel de naam kees123 doet vermoeden dat je ze niet alle 5 op een rij hebt anders heette je kees 12345. Kijk deze regel is ook lollig bedoeld alleen kun je het zeer negatief opvatten en je beledigd voelen hetgeen absoluut niet mijn bedoeling is (was)

In plaats van dementerende struisvogels kunnen we de jacht openen op keeshonden. dat is ook LOL

Ik heb gewoon gestemd en hoop dat die 3 NL poezen op de kalender komen, dat zou voor de forum betreffende suikerzieke katten een geweldige opsteker zijn!!!!

EEN SUIKERZIEKE KAT IS EEN HEEL ANDERE HOBBY DAN MET JE SCHOTELTJE SPELEN, VERDIEP JE ER MAAR EENS IN

Dank je voor je uitleg :) Maar nu mag ik even:
In de straat waar ik woon sterft het van de katten, ANDERMANS katten. Hardstikke leuk zou je zeggen, ware het niet dat die krengen juist allemaal in mijn tuin moeten bouten. Dus als kees weer eens in zn tuin bezig is, krijgt hij gelijk te maken met andermans zn overlast. En ik kan je verzekeren dat zoiets echt niet lekker is. Ook heeft kees z'n auto regelmatig last van poesjes die zo nodig op de motorkap moeten liggen, met krassen tot gevolg...

Als iedereen die een kat heeft z'n huisdier mooi thuis (huisdier=thuis) zou houden, kijk ik heel anders tegen deze diersoort aan, maar zoals het nu gaat heb ik een schurft hekel aan die mini tijgers. Maar dat zal matrixje vast een zorg zijn he :)

0) Raar dat je je frustraties t.a.v. poezen op deze manier in dit topic kwijt!!

1) Gratis mest , hoef je niet die vieze gore koeienstront op je land te spuiten.

2) Zwaar overtrokken dat alle katten uit de buurt toevallig in jouw tuin schijten. Ik hoop dat de buurt massaal overgaat op struisvogels dan piep je wel anders.

3) een auto is een vervoermiddel en geen heiligdom. En poezen maken echt geen krassen op je motor kap.

4) Bedankt dat je dit topic om zeep hebt geholpen

5) @DUCK SLuiten dit topic , dit heeft geen zin meer.

Tering

@elenbee.

Jammer maar ik kan hier ook niets aan doen .
Zo'n reaktie verwacht je niet.

Excuses als je het beoogde doel niet haalt.

Mijn stem heb je in ieder geval wel gehad,, heb gestemd.

@kees123

Dat probleem ken ik dus ook,ze schijten ook in miijn tuin en slapen fijn op de auto.En ze zijn ook niet te beroerd om de vis uit de vijver te vreten.Maar die katten kunnen er eigenlijk ook niks aan doen.Eigenlijk moet je gewoon bij hun baasjes in de tuin gaan bouten.

Originally posted by tony27
@kees123

Dat probleem ken ik dus ook,ze schijten ook in miijn tuin en slapen fijn op de auto.En ze zijn ook niet te beroerd om de vis uit de vijver te vreten.Maar die katten kunnen er eigenlijk ook niks aan doen.Eigenlijk moet je gewoon bij hun baasjes in de tuin gaan bouten.

Eigenlijk wel he :)

De reden dat ze hier in mijn tuin schijten is omdat ik zelf geen kat heb. Daardoor is mijn tuin een soort latrine, want ze kunnen ongestoord bouten omdat ze niet de dreiging hebben van andere katten. En nee, dat is geen reden om zelf een kat te nemen. Ik heb al een hond, en die is keurig aangelijnd. Als die moet schijten, wordt de rommel netjes opgeruimd door mij. En daar moet ik ook nog belasting voor betalen.

Tja, dan kunnen jullie mij allemaal wel negatief vinden, maar het is echt niet lekker hoor die troep in je tuin. Daar komt nog bij dat ze s'nachts ook nog 's lekker met elkaar op de "klauw" gaan, wat een enorm gekrijs tot gevolg heeft. Zoals ik in de vorige posting al zei, het sterft hier echt van die dingen, ze lopen zelfs door de dakgoot. Er zitten waarschijnlijk ook een hoop zwerfkatten bij, want ik kan me niet voorstellen dat die dingen allemaal een
baasje hebben.

Originally posted by elenbee

1) Gratis mest , hoef je niet die vieze gore koeienstront op je land te spuiten.

Tering

Wat een lullige opmerking. Ik wil je wel een kruiwagen vol bezorgen, wedden dat je over je nek gaat?

Op verzoek is dit draadje gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan