Dry needle behandeling

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
796
Punten
113
Leeftijd
74
Vandaag mijn eerste dry needle behandeling gehad tegen spierverharding in bil en onderrug waardoor de beenzeuw in de klem zit. (ischias)
Gevolg van langdurig onbehandelde artrose.
Met een naald wordt tot in de spier geprikt en daar de gespannen bobbel gezocht. Als die plek gevonden wordt dan is het net of je tenen eraf vliegen , sodeju.

Praktijk krijgt nu een nieuwe plafond.

@Matrix, ik begrijp wat jij bedoelt, ik heb ooit ook eens een spuit gehad in mijn buik, die bleef maar zeuren, zeker als ik recht stond, man wat een buikpijn...
Het was geen dry-needle, maar verdomme wat deed die spuit zeer toen ze die spier tijdelijk uitschakelde!!! 

En dan zwijg ik maar over de spuit die ik in mijn stuitje, wat ik verrekt had, gekregen heb, ik zag de spuit niet maar de wederhelft riep al auwww, toen de verpleegster er mee aan kwam lopen.... 

Maar wat jij nu Isschias noemt daar is ook een ander woord voor volgens mij, het Piriformus syndroom, ik heb dat ook gehad, en dan triggerpoint therapie....

Je wordt ouder papa.... :biggrin:

Sterkte, nu maar hopen dat het niet voor niets is geweest!

Worden meerdere behandelingen , dat is nu wel duidelijk.
Afgelopen vrijdag in principe de eerste volledige behandeling gehad .
20 prikken in onderrug 10 links en 10 rechts naast iedere wervel.
En 20 prikken in en rondom bil/dij ook 10 links en 10 rechts.
Vrijdag en zaterdag finaal kapot moe en pijnlijke bil uitstralend naar hiel. Vandaag enig herstel rechts is verbeterd links nog niet merkbaar. Dus het geeft hoop dat het gaat werken.

Rug lijkt wel een dartbord met al die rode bloedpuntjes... Hoop niet dat hij in de bullseye mikt.

Dan ben je er wel in 1x vanaf. :biggrin:
Sterkte!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan