R
redneck eyeball
kaartje gekregen, met 5 contacten !
Pic en eeprom besteld, geen probleem, waren in voorraad.
Veel zoeken en proberen, veel vloeken en miljaren ... niets wou mijn kaartje geprogrammeerd krijgen.
Icprog, cardwriter, editor 2.2 ... vanalles geprobeerd.
Hier dan berichtje gevonden die sprak van pin 4 en 5 van de eeprom kort te sluiten.
Mijn eerste success, de pic zit er in ... maar de eeprom wil nog altijd niet ...
Verder zoeken ... aha, loader gevonden voor de 876 !
Loader er in, eeprom met editior 2.2 der in en dan de pic voor de ds9 terug met icprog.
Het ziet er naar uit dat het zal lukken...
Kaart in de humax ... smart card accepted ... geen beeld ...
Toch nog iets niet juist ...
Ik twijfel dus momenteel aan de files die ik heb voor DS9.
Twee vragen :
- Wij kan mij zijn geteste en werkende files bezorgen voor Humax met DS9 502
- Als ik de kaart in de ontvanger steek krijg ik 'smart card accepted', ik voel bij het insteken een soort veertje, dat duwt de kaart er terug uit ... 'smart card removed' ... wie kan vertellen wat daarvan de oorzaak kan zijn ... ik heb de hoekjes van de kaart reeds wat bijgevijld, maar zelfde probleem ...
Enfin, hopelijk heb je hier wat aan, ik had allemaal dezelfde problemen als ik overal kon lezen (no acknowledge) bij het proggen van de eeprom, da's dus opgelost met het gebruik van de GOEDE loader ...
Als je kan helpen hoor ik het graag ...
CU
Red
Pic en eeprom besteld, geen probleem, waren in voorraad.
Veel zoeken en proberen, veel vloeken en miljaren ... niets wou mijn kaartje geprogrammeerd krijgen.
Icprog, cardwriter, editor 2.2 ... vanalles geprobeerd.
Hier dan berichtje gevonden die sprak van pin 4 en 5 van de eeprom kort te sluiten.
Mijn eerste success, de pic zit er in ... maar de eeprom wil nog altijd niet ...
Verder zoeken ... aha, loader gevonden voor de 876 !
Loader er in, eeprom met editior 2.2 der in en dan de pic voor de ds9 terug met icprog.
Het ziet er naar uit dat het zal lukken...
Kaart in de humax ... smart card accepted ... geen beeld ...
Toch nog iets niet juist ...
Ik twijfel dus momenteel aan de files die ik heb voor DS9.
Twee vragen :
- Wij kan mij zijn geteste en werkende files bezorgen voor Humax met DS9 502
- Als ik de kaart in de ontvanger steek krijg ik 'smart card accepted', ik voel bij het insteken een soort veertje, dat duwt de kaart er terug uit ... 'smart card removed' ... wie kan vertellen wat daarvan de oorzaak kan zijn ... ik heb de hoekjes van de kaart reeds wat bijgevijld, maar zelfde probleem ...
Enfin, hopelijk heb je hier wat aan, ik had allemaal dezelfde problemen als ik overal kon lezen (no acknowledge) bij het proggen van de eeprom, da's dus opgelost met het gebruik van de GOEDE loader ...
Als je kan helpen hoor ik het graag ...
CU
Red