Dsf Az Psv

V

valerio3

Ik zit net te kijken op welke zender a.s.zaterdag de kraker
AZ PSV wordt uitgezonden omdat ik 5 dagen in hotel zit in de Franse/Catalaanse Pyreneeen en al flink de pest erin had als echter PSV supporter dat ik de wedstrijd niet zou kunnen zien, maar wat blijkt DSF zendt de wedstrijd FTA uit!!!

Wie weet meer waarom?
Weet dat DSF binnenkort wordt overgenomen, maar kijk er wel van op!!!

Staat er echt!!!
http://64.77.87.5/sport/index.html

Mvg,
Valerio

Waarom weet ik ook niet maar effe bij DSF zelf gekeken en daar staat het toch ook echt,, en nog wat meer :)

Holland: Alkmaar - PSV

Top-Fu?ball aus der holl?ndischen Ehrendivisi-
on LIVE im DSF: Im Schlager des 21. Spieltags muss Spitzenreiter PSV Eindhoven beim Tabel-
len-Zweiten AZ Alkmaar antreten. Eine auch aus deutscher Sicht hochinteressante Partie: Knapp zwei Wochen sp?ter ist Zweitligist Alemannia Aa-
chen im Drittrunden-R?ckspiel des UEFA-Cups
bei Alkmaar zu Gast (ebenfalls LIVE im DSF).
Samstag, 12. Februar, 19.25 Uhr LIVE

N?chste LIVE-Spiele im DSF:

Sonntag, 27. Februar, 14.45 Uhr
Carling Cup England, Finale: FC Liver-
pool - FC Chelsea

Sonntag, 6. M?rz, 14.15 Uhr
Holland, 24. Spieltag: Ajax Amster-
dam - AZ Alkmaar

Sonntag, 20. M?rz, 14.45 Uhr
CIS Cup Schottland, Finale: Glasgow
Rangers - FC Motherwell

Originally posted by jack
Waarom weet ik ook niet maar effe bij DSF zelf gekeken en daar staat het toch ook echt,, en nog wat meer :)

Holland: Alkmaar - PSV

Top-Fu?ball aus der holl?ndischen Ehrendivisi-
on LIVE im DSF: Im Schlager des 21. Spieltags muss Spitzenreiter PSV Eindhoven beim Tabel-
len-Zweiten AZ Alkmaar antreten.

Dass ist doch Supergeil oder was ;-)
Had ook even gekeken op site van DSF.
Goed nieuws, van Duits begrijp ik wat meer, temeer ik mijn eigen receiver moeilijk kan gaan aansluiten in hotel, DSF hebben ze er gelukkig.

Mvg,
Valerio

Goed nieuws.Er kan nooit teveel futjebol uitgezonden worden.Maar waar zien we vandaag Engeland-van Basten etc?
Gr.George

@Mokum1,bedankt.Had hier eergisteren nog gekeken,maar toen stond deze er nog niet bij.Hoop dat het een beetje wedstrijd wordt.Gr.George

Originally posted by Mokum1
de afslachting van psv live te kunnen volgen? :)

@Mokkum,

Weet niet of idd uit Mokkum komt, maar grappige is wel dat jullie daar wel gezonde dossis humor hebben....alleen ten koste van jullie zelf ;-)

Voor de Amsterdammers worden het weer slapeloze nachten, uit tegen Breda, altijd moeilijk...

Kom idd uit mokum en kies uit vele kwade de beste en gun daarom az het kampioenschap.

ps
eigenlijk hou ik helemaal niet zo van voetbal maar kan een plaagstootje af en toe niet laten :)

Originally posted by Mokum1
Kom idd uit mokum en kies uit vele kwade de beste en gun daarom az het kampioenschap.

ps
eigenlijk hou ik helemaal niet zo van voetbal maar kan een plaagstootje af en toe niet laten :)

Bij deze vergeef ik je het ;-)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan