DSR9500 EMU Release2

V

Victor

H2deetoo heeft een nieuwe versie uitgebracht met wat verbeteringen t.o.v. de eerste.

- Gekozen ECM PID blijft in geheugen
- Vastlopen bij enkele FTA/Radio kanalen opgelost
- Nu ook met conax ondersteuning
- enkele andere kleine verbeteringen

Er is verder ook nog een BK en IRD editor bij voor het gebruik van nagra kaarten.

File heb ik zojuist geupload op satdudez.

Met dank aan H2Deetoo !

Vreemd dat er weinig reakties zijn t.a.v. deze nieuwe en zeer verbeterde EMU versie.

Even mijn ervaringen ten tonele:

Zapt ontieglijk snel

Onthoudt nu pids (NL kanalen moeten even handmatig geupdated worden)

ORF hangt nog steeds

Bij dudez wordt melding gedaan over Conax mogelijkheid.???
Waar of niet waar!!

Kortom veelbelovend maaarrrrrrrrrrrrrrrr.......

Mijn voorkeur gaat toch nog uit naar Vs 129 icm met de freecam

Alhoewel?? missschien dat vs 129 een "slimme aanpak" ondergaat

ik heb hem effe getest, en het is een hele verbetering t.o.v verise1. Ik vind hem tot nu toe stabiel draaien. Het gaat dus lekker, ergaan een paar TPS kanalen open, die het eerst niet deden. Over dat conax: dat klopt wel, het werkt, maar je hebt wel keys nodig.

greetz
Hicham

Stabiel hmmmmmm als je tussen zenders zapt met de zelfde Pids is er niks aan de hand maar zogauw die pids "veranderen" dan moet ik even "heen en weer" zappen voordat ie ingevangen wordt.

kleinigheidje kan er mee leven.

@hicham, welkom back , heb jij de Conax kanalen zelf kunnen aanschouwen??

Veel mensen lezen niet goed en krijgen het daardoor niet aan de gang, ik denk dat er daardoor weinig reacties zijn.
Zelf denk ik dat het met rasse schreden de goede kant op gaat en hoop dat h2 en consorten in dit tempo door gaan.

het loopt hier best stabiel vind ik, nog geen hangers gehad. Het is natuurlijk wel voor verbetering vatbaar, en dat zal H2deeto ook zeker doen. Maar gun hem gewoon wat tijd, hij heeft tot nu toe zeer mooie dingen voor de samsung gedaan. Ow en over conax: nee helaas niet.

greetz
Hicham

klopt, ik heb ook nog geen hangers gehad (wel gezien op TAQ X, X, XX ;-) ) en wat me ook opvalt is dat er geen irritante "stilstaand" beelden voorkomen.

Heb enkele keren alle satellieten waar wat te bekijken valt zonder enig probleem, afgespeurd.

Vandaag nog niet 1 keer hoeven te resetten of naar "stand by" te hoeven gaan om weer beeld te krijgen.

Tevens draait de Seca 2 kaart probleemloos in de embedded slot (weet alleen niet of tie update maar daar komen we wel achter)

Dit is op zich een enorme voordeel t.o.v welke CI module dan ook.
Ieder module heeft zo zijn eigenaardigheden.

Die H2deeto heeft een prestatie geleverd. Dat mag gezegd worden.

Samsung DXR9500 (Stabmotor en 100cm skottelbraai) ---> H2deeto EMU 2 --->Silvercard Conax (met "lege" eeprom!!"

Greetz

zo even een paar dagen niet op het net geweest
en meteen een nieuwe firmware
dat gaat goed
werkt inderdaad heel erg goed
nog geen echte probleemen gehad tot nu toe
zonder H2deetoo was het toch wel heel erg stil geweest op samsung gebied
daar wil ik H2deetoo toch wel even voor bedanken
mooi stukje werk

Hosting Fun

Advertenties

Terug