Dualboot ...

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo,

Ik ben zo juist op zoek naar een programma dat ik een dualboot kan maken van een systeem waarvan 3 operation system en een data schifj komt te staan.

Dus ik heb een schijf van 160 GB en wil zo juist gaan delen in 4.

1: Windows XP Game 12 gb (primary)
2: Windows XP Zakelijk 12 gb (primary)
3: Windows XP Internet / Windows 200 Internet 12 gb (primary)
4: Data schjijf om gegevens op te slaan op alles. de rest (extended logical drive)

Zo juist moet de schijf ook hidden zijn als ik de XP ganme gebruik dat ik de partie Zakelijk en Internet niet zie alleen de data schijf.
Dat geldt ook voor de rest als Zakelijk alleen de data en niet de rest. ( C operation en D data schijf )

Ze hebben wel eens gezegd dat de masterbooter wel kon maar echter krijg ik met de masterbooter niet aan de gang met de ver3.3 oftewel de oude versies.
Tijdens het opstarten van de pc krijg ik een mooi optie tezien van welke ik wil opstarten en tijdesn het juiste keuze laat die de schijf zien wat ik niet wil zien.

Welke programma's zijn er nog meer om hier wat mee tekunnen doen.
Dat ik tijdens het boot gelijk kan instellen wat ik wil en de juiste scijf opstart en de data zie en niet de rest dat ik de nadere schijf niet kan zien.

Wie weet een goed programma ervoor dat ik hier wat mee kan doen.

Groetjes,
deliyurek007

Boot magic van dezelfde makers als Partition magic. Werkt in combinatie met partition magic uitstekend. Heb het in het verre verleden ook draaiend en hidden gehad.

Succes

Greeeetzzz Grizmo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan