duck balk

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
krijg duck balk op nieuwe laptop met vista niet meer geinstaleerd gelieve even een nieuwe in dien mogelijk er op tezetten ik weet niet of het aan vista ligt
gr frans

Yep, daar ligt het aan

Groeten Van Roberto

is mooi klote dan
gr frans

Nee Frans, das nie klote maar Vista.

Bert

Ik ben na een half jaar Vista weer heerlijk terug naar XP, alles werkt dan !!

ach ja laptop heb ik om storingen uit te lezen maar het was leuk geweest voor november dan moet ik een week het ziekenhuis in niks ernstigs alleen apk keuring had ik ook fijn op duck gekunnen maar heb nu ook al een andere manier gevonden
gr frans

Kijk eens bij Vista naar de add-ons als ie daar tussen staat moet je hem wel aanzetten , indien hij er niet tussen staat is hij niet juist geinstalleerd
Bij mij werkt het toppie onder Vista , zowel met IE als met firefox werkt hij

en waar vind ik dat in dat klote vista
gr frans

Met firefox eens rechts klikken op de taakbalk en normaal staat duckboard toolbar ertussen gewoon aanvinken en klaar is kees

voorIE explorer hoef je normaal niets te doen , gewoon installeren en IE herstarten

voor IE is het idem rechtsklikken tot je de pulldown menu ziet en gewoon de duckbar aanklikken

Het lijkt er op dat als je alle updates voor vista er opzet dat eea dan wel werkt, Ik heb in elk geval de toolbar wel onder vista werken.

Groeten van Roberto

Dan zal ik eens gaan kijken
gr frans

de link zelf werkt niet ook niet op mijn normale pc en die draaid onder xp pro kan misschien iemand een werkende link er op zetten
gr frans

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan