duck buddy of duck vriend

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Heb ik iets gemist sinds de veranderingen, we zijn allemaal teruggegaan met onze postings de ??n wat meet dan de ander. maar nou zie ik ook ineens dat de ??n duckbuddy is en de ander duckvriend?

Kom hier iedere dag en dit van buddy of vriend valt me nou pas op. Vreemd, wie weet dit?

Meer postings maken,, word je vanzelf een vriend.

Tenminste dat dacht ik,, en als dat zo is weet ik ook niet hoeveel .

ik denk niet dat het dit is jack, ik weet het ook ff niet duck antwoord misschien nog wel. Maar ik heb wel ff op de namen gelet waar buddy bij staat en waar vriend....

Ik weet ook niet waar het verschil nou zit ,rolo , ik heb er weer wat mee te doen want ik heb even rondgelezen, en zie het verschil nog steeds niet. Misschien dat er met het kwik kwek en kwak onderhoud iets fout is gegaan, of misschien dat duck ff wil kijken of iemand dit ontdekt, ik weet niet hoelang deze verandering er al is maar vindt het vreemd dat dit niemand dit is opgevallen.

Ben z??r benieuwd.

Het is inderdaad wat Jack zegt. Met deze boardsoft kan je groepen members aanmaken op aantal postings en daarbij een eigen naam te geven.

Duck gaat nu pas eigenlijk een beetje met zijn boardsoft spelen. Er is nog veel meer leuks mogelijk :)

Het zal wel aan mij liggen, maar dat van die postings kan ik nog niet helemaal aan, het gaat volgens mij niet om het aantal maar om het soort postings dat je plaatst.

Nee dat klopt niet,, zie vrienden die maar 2 postings hebben,, en andere met veel meer als buddy,, niet dat het me veel kan schelen,, maar zou wel willen weten hoe dit in mekaar zit.

hmm verkeerde post gedaan ben je buddy,, uh oh,, gisteren nog gelinkt wat niet mocht,, ben weer stout geweest dan boohoo.

Je kan dus ingeven dat mensen die bijvoorbeeld:

1-100 postings is Duck vriend
100-500 postings is Duck Buddy
500-1000 postings is Duck Lover
1000-9999 postings is Duck Stalker

en ga zo maar verder

overigens is bovenstaande natuurlijk fictief

Klopt Satwatcher, maar daar ligt het in dit geval niet aan.

Wat betreft het teruggaan in postings (de een meer de ander minder) ligt wel degelijk aan het aantal postings.
ALLE postings ouder dan 1 september 2003 zijn weggehaald zoals bekend.
Dus wat nu als aantal postings onder je naam staat is het aantal postings wat je vanaf 1 september tot en met vandaag gepost hebt. Ben je er heel veel kwijt, dan betekent dit dat je heel veel gepost hebt voor 1 september.
Ben je er weinig kwijt en heb je er weinig over, ben je een niet zo grote poster, of heb je deze maand nog niet veel gepost.
Is dus niets aan te doen.

Voor wat betreft die namen is die namenhack niet geinstalleerd. Er is nog een optie in de boardsoftware om iemand een bepaalde naam te geven en deze vast te zetten.
We zijn daarmee wat aan het experimenteren geweest en het kan dus inderdaad zijn dat we bij een paar mensen vergeten hebben het vinkje weer terug op "normaal" te zetten waardoor deze nu een andere naam nog hebben.

Daar gaat naar gekeken worden, bedankt voor de tip en de oplettendheid!

Originally posted by jack
hmm verkeerde post gedaan ben je buddy,, uh oh,, gisteren nog gelinkt wat niet mocht,, ben weer stout geweest dan boohoo.

Als je het niet echt nauw neemt met de regeltjes, of als je als echte illigaal te boek staat, en krijg je de buddy status.

Dan mag je mee delen in de winst van de penta vr3, en de withe card....hehehe

Gr Fred.

Laat maar staan dan...

Kan ook zijn dat Duck de buddy's als betere vrienden beschouwt en ze daarom die status gegeven heeft.
Zal eens vragen hoe het zit.

De settings zijn veranderd in:

duck rooky (Minimum Posts: 0)
duck vriend (Minimum Posts: 1)
duck buddy (Minimum Posts: 100)
duck lover (Minimum Posts: 500)
duck SUPERBUDDY (Minimum Posts: 1000)
duck jammer (freq. posting messages against the recent policy)

Waarom is Black Tiger dan nog duck vriend en geen buddy :biggrin:

Black Tiger
duck vriend

Registered: Sep 2002

Black Tiger is nou op zijn fiets naar Duck denk ik om dit eens uit te vragen waarom hij geen buddy is......

Originally posted by freggel1
Black Tiger is nou op zijn fiets naar Duck denk ik om dit eens uit te vragen waarom hij geen buddy is......

Oppassen dat het geen buddyseat wordt

Rolo

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan