duck en het jaar van de sateliet

D

dalton

hoi
duck vertelde ons dat 2004 het jaar van de sateliet zou worden
en als je al die ontwikkelingen van de laatste tijd ziet
kan ik alleen maar zeggen het klopt
wat een voor uit gang is er voor de hobby gaande
gr dalton

Alleen jammer dat je heb bij duck steeds minder over de hobbies op satelliet mag hebben .....

Daar gaan we weer.....

Volgens mij mag je hier heel veel zeggen over de hobby en mag je ook na een wat strakkere periode nu best wel genoeg over de achtergronden ervan praten...

Alleen ja die hapklare brokken welke jij dan hobby noemt die mogen niet meer... jammer he.

Maar volgens mij hebben we het dan over twee verschillende hobby's... namelijk jij gratis kijken en wij satelliet.

nou in eerste instantie had ik ook zoiets van ja als je nergens over mag praten wat voor een board is het dan maar iik kan je zeggen dat dat helemaal niet erg is en dat ik het 1 van de beste boards vind en als je echt iets te zeggen kan dat via pm en je kan genoeg zeggen over de hobby en als je bedoelt ILLEGAAL KIJKEN dat is niet alleen de hobby er zijn ook andere dingen zoals feeds bekijken en nieuws over nieuwe kanalen etc etc daar mag je alles over zeggen dat wilde even zeggen imagica

Het is alleen maar leuker geworden!

Eindelijk is de tijd voorbij van het simpelweg linkje klikken, downloaden en gratis kijken. De sport van het puzzelen en zoeken van info is weer terug. De mensen die de hobbie hebben zoveel mogelijk open te puzzelen, hebben nu meer mogelijkheden hier lekker mee bezig te zijn. De groep is wat selecter geworden.

Daardoor is het voor bedrijven zoals C+ een mindere noodzaak hier hard tegenin te gaan. En kan er zelfs waardering naar elkaar ontstaan.

Wat heel eerlijk: als elke trekpop die in de winkel een satontvanger haalt, er meteen maar een alles-open kaart bij krijgt, is er door C+ ook geen omzet meer te draaien. Dan kan ook besloten worden de uitzending alleen nog over de kabel te sturen. Zoals in Belgi?.

En er is nog meer dan coderingen uitpuzzelen. Zoals het feed zoeken. En het Duckforum zelf.

Laat de hobby maar over aan de hobbyisten. Dan kan de hobby blijven bestaan.

hoi
en ondanks alles zijn we verder dan in 2003
zonder duck ben je elkaars kontackt kwijt
en de pm is er ook nog ik heb hier toch mijn humax nieuws opgevangen ik kijk nu kiosk
ik heb voor mijn computer heel veel hulp hier gehad
mijn posting was bedoeld om positief over het sat jaar 2004
te hebben en de ontwikkeling ligt goed natuurlijk mis je het verleden
maar tussen de regels door mogen we wel eens wat
het is niet anders
op dvd gebeuren heb ik hier het vak geleerd lol
ik wou gewoon duck een schouder klop geven
als door mijn posting het weer de verkeerde kant opgaat
dan graag het draadje door knippen
gr dalton

@Dalton: dank je voor het schouderklopje, en ik zie de posting nog niet de verkeerde kant uit gaan.
Er staat 1 reactie tussen van iemand die niet begrijpt waar de hobby daadwerkelijk uit bestaat en de andere reacties zijn toch allemaal positief, toch?
Het blijft gewoon leuk en er is zoveel om over te babbelen en gezien we nog wat andere dingen erbij gedaan hebben (computers, dvd) hebben we ook nog wat afwisseling ook om ons eens af te reageren.:)

er word hard gewerkt achter de schermen om in het verleden gemaakte fouten niet nog eens te maken maar 2004 WORD ECHT het jaar van de sat.......

Hahahahahahaha! :biggrin::biggrin::biggrin: Ik zie nu alweer uit naar de volgende massa-grap!

Kan er niet ergens op deze server een rattenval worden neergezet.....

Sorry hoor maar ik word van die gast meer dan moe.

Waar ik nou moe van wordt, zijn die figuren die meer dan 2 regels sign-off hebben. En helemaal zo'n vervuiling als Satwatcher. Twee regels tiepen, en een half scherm vullen met ongewenste reclame. :mad::mad::mad:

Zet die site bij je www, en tief de rest er nou eens af. BT heeft er van de week al eerder over gesproken!

Wat mij betreft wordt de newline in de signoff nu eens geblokkeerd/uitgefilterd. Dan is er weer ruimte over om hartelijk te kunnen lachen om rattenhumor, ipv scrollen door de forum-spam. :p

@Satwatcher: Nog iets heel doms: een copyright tekentje in de signoff... Mag je niet gequote worden ofzo?

Oja, Rat2002, je had geloof ik interessante nieuwe info mbt het jaar van de sat? Vertel! :)

hoi rat ik moest ook lachen
je hebt wel de winter maanden gevuld
we hebben lang niks meer gehoord van jou
volgens de duitse satboard,s zijn de premiere,s geknakt
ik heb AL capone ook lang niet gehoord heb jij nog iets
vernomen van hem. AL had wel altijd goede info
gedraag je na je leeftijd gr dalton

Ow, is rat2002 ook weer bezig?
Wellicht heb ik nog wat info voor hem...
Het betreft dan de NL versie C+

CU

G

"een veilige modus impliceert dat andere modes onveilig zijn"

Oh, voor zover ik weet hoort het www bij Duck ook onder het www knopje te staan, dus misschien moet het dan maar gewijzigd worden.;)

Originally posted by Kerstkonijn
Waar ik nou moe van wordt, zijn die figuren die meer dan 2 regels sign-off hebben. En helemaal zo'n vervuiling als Satwatcher. Twee regels tiepen, en een half scherm vullen met ongewenste reclame. :mad::mad::mad:

Zet die site bij je www, en tief de rest er nou eens af. BT heeft er van de week al eerder over gesproken!

Wat mij betreft wordt de newline in de signoff nu eens geblokkeerd/uitgefilterd. Dan is er weer ruimte over om hartelijk te kunnen lachen om rattenhumor, ipv scrollen door de forum-spam. :p

@Satwatcher: Nog iets heel doms: een copyright tekentje in de signoff... Mag je niet gequote worden ofzo?

Oja, Rat2002, je had geloof ik interessante nieuwe info mbt het jaar van de sat? Vertel! :)

Kijk als Tiger het vriendelijk vraagt wordt het direct veranderd ...net als bij ieder ander die het vriendelijk vraagt. :)

En wat betreft jouw humor... die hoeft mijn humor niet te wezen en als ik zo lees ook van veel andere mensen de humor niet. En ja mijn humor ( ? teken ) hoef ook jou humor niet te wezen..... En overigens met hard taal gebruik zoals eraf tieven ben je nu niet bepaald iemand waarvan ik het op prijs zou stellen als hij mij zou quoten dus voor jou geldt dat @ teken dus wel.

En voor de rest denk ik er maar het mijne van ....

Originally posted by satwatcher
ben je nu niet bepaald iemand waarvan ik het op prijs zou stellen als hij mij zou quoten dus voor jou geldt dat @ teken dus wel.
Aha, nou, dan eens zo proberen:

*bloemetje**bloemetje**bloemetje*
Lieve Satwatcher :o:o*bloemetje**bloemetje*,

Zoals mogelijk u ook :o bekend *bloemetje*, is het quoten :o van hele teksten *bloemetje**bloemetje*:o:o ongewenst gedrag. *bloemetje* Dus zou u zo vriendelijk *bloemetje* willen zijn u bij u moderator te :o vervoegen om u over de boardregels *bloemetje**bloemetje* en nettiquette te laten *bloemetje* bijscholen? :biggrin:

Knuffeltjes *bloemetje* KK *bloemetje* :biggrin::biggrin:

En wat dit topic betreft: Het zou wel leuk zijn als Rat2002 wel met iets nieuws zou komen. (En die kans zit er overigens deze keer wel degelijk in! Dus: een gewaarschuwd....) Allemaal maar denken, o wat een grap, en dan zit de rest inderdaad allang C+ NL te kijken. Dus mazzel voor diegene die deze laatste regels leest, want dan heb je een info voorsprong.

Het is weer gezellig hier,lijkt wel een kleuterklas, maar
ik begrijp rat2002 en en soortgenoten (lees:flippderdeflip)niet,
veel woorden maar geen daden, jammer
dat jullie iedereen steeds van alles willen doen laten geloven...
(erg jammer)
Van mij mag deze thread gesloten worden als het zo verder gaat.
Dacht dat het onderwerp van deze thread heel ergens anders over zou gaan.

@Kerstkonijn

Sinds waarneer ben je hier trouwens moderator... je maakt je drukker dan de mensen welke zich er druk over zouden moeten maken.

Overigens leuk om te lezen dat het je alleen maar gaat om gratis naar C+ NL te kunnen kijken met je dreamboxje...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan