duck portaal

A

aal50

Als ik in het duckportaal ben en op 'Ik ga acoord' wil drukken, geeft de computer de melding: runtime-fout opgetreden. Hierdoor lukt het dus niet op de ducksite te komen. Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn en wat ik ertegen kan doen?
Bvd

Andre

Had ik vroeger ook effe gehad.
Dit lag aan een virus.
Virusscanner verwijderde dit niet

Ik gebruik win2000 pro en heb het opgelost met een update van microsoft. bestandje heet Windows2000-KB823980-x86-ENU

Hoeft overigens geen virus te zijn. Het kan ook zijn dat een stukje van IE weg is of dat je niet alle updates en fixes gedraaid hebt van windowsupdate.
Zonee, dan zou ik dat toch het eerst eens gaan doen.

Anders blijf je toch aangewezen op de rechtstreekse links.
Je zou ook nog eens kunnen proberen flash en shockwave opnieuw te installeren.
Maar in elk geval eerst beginnen te zorgen dat je alle updates en fixes binnen en geinstalleerd hebt.

bedangt dat je wou helpen maar dat was het niet het was aleen fout raport uitschakelen.
Andre

Als het foutenrapport een fout aangeeft dan zit er toch ergens iets mis.
Dan ben je nu misschien wel van die melding af, het probleem zit er in feite nog.
Het zal geheid op een gegeven moment ergens weer opduiken of op een andere manier je IE weer gaan beziebelen.
Maarja, tot die tijd kun je in elk geval verder, bedankt in elk geval dat je de workaround met ons gedeeld hebt, altijd weer handig als iemand een soortgelijk probleem heeft!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan