duck

Boven aan ons board scrollt al de hele avond zo'n beetje de volgende tekst:

*** Duckfiles langere tijd niet bereikbaar wegens server (HDD) problemen!***

Dat spreekt boekdelen volgens mij.

Overigens was duck eerder deze week ook al een tijdje niet te bereiken maar daar heb ik niets over gezien.

Wellicht hetzelfde probleem ?

Stond vanochtend al iets in de balk hierboven.

Klopt, een soortgelijke melding stond al vanaf vanochtend boven te lezen.

Overigens was duck eerder deze week ook al een tijdje niet te bereiken maar daar heb ik niets over gezien.
Verleden week zondag wel, daar heeft hier kortstondig ook nog een bericht over gestaan, maar dit werd gewist toen het euvel opgelost was, dat was om 01.00 uur op maandagochtend.

Dit betrof inderdaad hetzelfde probleem waarbij toen al door mij gewaarschuwd is voor dit euvel, doch iedere betreffende is op vakantie hetgeen de zaken vertraagd en bemoeilijkt. Maar dat heb je in deze vakantieperiode.:)

Als je later deze week bedoeld, dan is me daar niets over bekend, het kan zijn dat ie misschien kort gehangen heeft, dat gebeurde wel vaker en kan aan die problemen gerelateerd zijn.

Maar kortstondige uitval van andere forums wordt hier over het algemeen niet gemeld, alleen van collega-forums waar we een goede verstandhouding mee hebben, indien er sprake is van een uitval van langere tijd.

Inmiddels zou er al een nieuwe hd geplaatst moeten zijn, maar degenen die daar de opdracht toe hebben gehad, hebben dat vermoedelijk nog niet gedaan of zijn er nog mee bezig aangezien het OS ook opnieuw gedaan moet worden.

Het terugzetten van de backup kan dan nog de halve nacht duren, maar daar kan pas aan begonnen worden indien de nieuwe hdd incl. OS en controlepaneel gereed voor gebruik is. En dat is nog niet het geval.

Verdere updates zijn er op dit moment nog niet.

Het heeft wel zijn voordelen, nu kijk ik hier ook weer eens rond :biggrin:

Leuk je te zien hangslot en welkom alhier.:biggrin:

Overigens is er wel nieuws. Scheen toch niet de HDD te zijn, de server bleef problemen geven na herinstallatie met een nieuwe hd. Het zou dus wel eens de scsi controller kunnen zijn geweest.

Een nieuwe server is ingeregeld, het controlepaneel wordt er nu op gezet, is bij de hoster een beetje blijven liggen wegens drukte.

Met een beetje geluk gaat de restore vannacht nog lukken en zou dinsdagochtend met een beetje geluk e.e.a. weer bereikbaar moeten zijn.

Ik ben benieuwd. Hopelijk lukt het een beetje op tijd want tegenwoordig gaat ondergetekende ook steeds vroeger slapen.

Ik ben benieuwd. Hopelijk lukt het een beetje op tijd want tegenwoordig gaat ondergetekende ook steeds vroeger slapen.

Dat werd tijd! En nu volhouden. ;)

Maar er is nog geen Duck, gaat nou toch wel erg lang duren.

Op dit moment is een restore gaande, als alles goed is dan is de zaak vandaag weer online.

Dat e.e.a. lang duurt ligt buiten onze invloedssfeer. Maar er staat ook niet voor niets in de scrolltekst dat het langere tijd gaat duren.;)

Thanks!!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan