Duizenden Ziggo-klanten ontvingen door foutje maandenlang gratis tv

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
190
Punten
63
Ziggo heeft een paar duizend mensen vanwege een foutje in de administratie maandenlang gratis van het televisiepakket Kabel TV voorzien. Bij hen werd het maandbedrag van 18,70 euro niet in rekening gebracht.

Lees hier verder.

LoL, dat was me wel bekend en niet alleen dat. Er zijn er ook nog zat die hun TV opgezegd hebben of na een verhuizing gewoon nog lang gratis het analoge basis pakket gehad hebben, gratis. :)
Dat zou normaliter inmiddels voorbij moeten zijn aangezien het analoge pakket afgelopen 7 april uitgeschakeld zou worden hier in de regio, maar dat is uitgesteld vanwege Corona.
Op sommige van deze plekken was het zelfs mogelijk om met een geleende ontvanger en smartcard ook het digitale pakket gratis te kijken.

Black Tiger zei:
Op sommige van deze plekken was het zelfs mogelijk om met een geleende ontvanger en smartcard ook het digitale pakket gratis te kijken.

De woordvoerder van Ziggo zei daarom al: (ex)Klanten hoeven verder niets te doen. :)

(ex)Klanten hoeven
Dat (ex) staat er niet bij, vandaar dat ik even vermeldde dat er ook ex klanten zijn die nog kunnen kijken. Volgens mij vallen die ook niet onder de nu ontdekte fout. 8)

Klopt Black Tiger dat ex heb ik erbij gezet als hint dat ze gewoon kunnen blijven kijken en het abbo geld (nog) niet hoeven te betalen. ;).

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan