DVB kaart installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ilya

Nadat ik de DVB sat kaart in mijn nieuwe pc heb laten zetten kreeg ik bij het installeren van de software Multidec 82 de navolgende melding:

SAA 7146

Boot - sequenz

Boot up.AXF

DVB Fail

geen hardware aanwezig

Ik werk met window 98.

Wat sumiere handleiding tepakken gekregen, echter geen info te vinden over dit probleem!!!

ILYA

Heb je wel de drivers van de kaart geinstalleerd? als die ontbreken krijg je dit soort meldingen.

In welke dir moeten deze worden gestopt.Weet jij toevallig welke!! Of is het een kewstie van alle drivers in de multidec dir te stoppen.

Thankx

ILYA

Ik zou de Drivers opnieuw installeren die je bij de kaart heb gekregen, de eerste keer dat je MD opstart krijg je deze melding.

Gewoon nog een keer opstarten en het moet werken!!

Weet ik zeker want ik ken die kaart ;)

Grtz Mike

Thankx Actic, ik heb jij freeXX de nieuwe versie MD gedowonload en wat dacht je ....Beeld, en geen enkele melding.

De kanaalsettings geladen etc. zo te zien gaat het de goeie kant.

Het loggen wil nu nog maar niet lukken.De aanhouder wint.

Trouwens moet ik nu nog de windows drivers downloaden!!!

ILYA

Nee! De kaart wordt herkent dat is voldoende!

Grtz Mike

Het loggen van seca lukt niet, wel irdeto!!

Bij menu soft ci (afd seca) moet ik steeds de bekende data ingeven :). Dan start drukken, vervolgens rechts boven alleen de recordteller lopen. Vervolgens bij logdatei geen enkele data??

Idem ook bij keydatei. Nogmaals dit gebeurt alleen bij seca

Tot nu geen oplossing gevonden

.

ILYA

De kaart werkt zo te zien, dus is het hardware probleem over. Kunnen jullie a.u.b. de discussie over welk coderingssysteem wel of niet werk dan voortzetten in het daartoe bestemde forum?

Dank U.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan