jongens ik ben vandaag er serieus aan bezig geweest maar tevergeefs:
Ik zal U mijn PC even voorstellen:
Laptop Toshiba portege 7010 CT
Pentium 2
Nu mijn PC is uitgerust met een video out, maar vroeger draaide deze PC op windows 98 en nu heb ik er XP opgezet veeeel gemakkelijker voor foto's en dergelijke om te downlouden.
Nu voor mijn configuratie ben ik naar mijn beeldscherm gegaan en daarna geavanceert maar tevergeefs vind ik hier niks, noppes, ik ben mij krom aan het zoeken geweest om drivers te vinden, maar spijtig nergens op gevonden wel drivers voor windows 95 en windows 98 maar geen XP en dat is spijtig.
Nu heb ik de mogelijkheid om er terug windows 98 op te zetten en dan gaat deze wel, maar dan ben ik de luxe kwijt van snel foto's te downlouden en mijn thuisnetwerk die ik heb samen met mijn hoofdcomputer heb, ik kan natuurlijk een video kaart kopen en die in mijn hoofdcomputer plaatsen maar voor die prijs kan ik beter een DVD speler kopen voor 50? en dan ben ik ook gesteld, want in mijn hoofdcomputer heb ik ook nog geen DVD rom en dan loopt alles toch wel een beetje op.
Alvast bedankt voor jullie hulp, ik heb toch iets bijgeleerd en daar gaat het toch vooral om.
Groetjes,
DE DOELE