Dat klopt, dat is als je mp3's hebt en er voor kiest om er een audiocd van te maken, dan gaat Nero ze converteren naar een CDA formaat en krijgen ze weer de originele grootte, wat veroorzaakt dat je er ook maar maximaal iets van 15 a 16 op een cd krijgt.
MP3 cd's moet je als data cd's aangeven.
Het zou goed kunnen dat bij DVD ook een foute keuze gemaakt is, alhoewel hij ook vaker met Nero6 gewerkt heeft, dus ergens geloof ik niet echt dat er een foutje gemaakt is tenzij Satshow via Smartstart gewerkt heeft.
In Nero zelf (Burning rom) is een vergissing schier onmogelijk als je al ooit met 6 gewerkt hebt.
Even in Smartstart kijken want daar zou wel een verkeerde keuze uit kunnen volgen.
Ja inderdaad, daar staat een keuze bij "dvd-video hercoderen", dit is eigenlijk om dvd9 om te zetten naar dvd5.
De andere optie is "converteer dvd-videofilms in Nero Digital" en die moet je ook niet hebben.
De juiste keuze kan ik zo vlug niet vinden. Onder backup staat wel nog iets, maar de opties die dan tevoorschijn floepen, komen mij redelijk onbekend voor.
Beste methode is dan toch gewoon om Smartstart niet te gebruiken en gewoon te gaan voor start->programma's->Nero en dan Nero Burning Rom en daarna gewoon DVD-Video kiezen, dan zie je links ook de reeds door Nero aangemaakte VIDEO_TS en AUDIO_TS mappen en hoef je de bestanden maar te slepen.