- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 64
Ja ik heb weer eens een probleem met dvd branden.
Ik krijg vaak de melding als ik een dvd brand en op het eind en soms ook halverwege krijg ik dan een error met Nero: no seek found.
En als dit op het eind gebeurd zegt die daarna: couldnt perform end of disc at once of zoiets.
In ieder geval houd dit volgens mij in dat hij de DVD niet kan afsluiten,.
Ik heb een optiarc met de laatste firmware.
Heeft altijd goed gewerkt en heb bijna altijd platinum dvdtjes.
Maar valt me wel op dat dit wel heel vaak gebeurd sinds ik en nieuwe bulk binnen heb gehad van deze platiums.
Ligt dit nu aan de brander die op zijn eind loopt of ligt het aan de platiums dvds, slechte serie of zo.
Ik wil dus nieuwe gaan bestellen maar dan arita of Sony dvds
Kan je niet ergens vinden welke dvds het beste zijn voor je brander, bedoel zie altijd wel een media code erbij staan zoals bv. RITEK-F16 of CMC MAG M01/RITEK-R05-01 maar wat is het verschil dan tussen deze 2 verschillende platinums.
Wat houd deze mediacode precies in.
Hoop weer vanjullie te horen.
Jack
Ik krijg vaak de melding als ik een dvd brand en op het eind en soms ook halverwege krijg ik dan een error met Nero: no seek found.
En als dit op het eind gebeurd zegt die daarna: couldnt perform end of disc at once of zoiets.
In ieder geval houd dit volgens mij in dat hij de DVD niet kan afsluiten,.
Ik heb een optiarc met de laatste firmware.
Heeft altijd goed gewerkt en heb bijna altijd platinum dvdtjes.
Maar valt me wel op dat dit wel heel vaak gebeurd sinds ik en nieuwe bulk binnen heb gehad van deze platiums.
Ligt dit nu aan de brander die op zijn eind loopt of ligt het aan de platiums dvds, slechte serie of zo.
Ik wil dus nieuwe gaan bestellen maar dan arita of Sony dvds
Kan je niet ergens vinden welke dvds het beste zijn voor je brander, bedoel zie altijd wel een media code erbij staan zoals bv. RITEK-F16 of CMC MAG M01/RITEK-R05-01 maar wat is het verschil dan tussen deze 2 verschillende platinums.
Wat houd deze mediacode precies in.
Hoop weer vanjullie te horen.
Jack