DVD brander flashen?

B

blokr

Ik heb een NEC1100A in een Dell XP PC en ben even benieuwd of de firmware ook te flashen is onder XP en hoe dat gaat!

Vergeten erbij te zetten: ik hoef geen - schijven te kunnen branden, maar het zou leuk zijn als ik ook Platinum schijfjes op 4 speed kan branden i.p.v. 2.4 speed!

Kijk even bij http://www.herrie.org/ voor leuke firmware voor deze brander heel vreemd na firmware upgrade is deze opeens een 1300

OK, mooi, gelukt en enorm bedankt! Eindelijk een windows tooltje hiervoor gevonden! Inderdaad het is nu een 1300, maar daar ging het mij even niet om. De bedoeling was om Platinum schijven sneller gebrand te krijgen en dat werkt nu uit de grote kunst!!!

Ik heb nu alleen een klein probleempje ontdekt, hehe! Bij het kopieren van een data DVD schijf (dus geen film rip) werd de data voorheen even op de harddisk gezet, waarna ik hem kon branden met Sonic Record Now. Na de flash is het werkscherm in Sonic veranderd en moet ik rechtstreeks kopieren van D naar E station en je raadt het al: het D station is een CD-ROM, dus dat werkt niet! Is hier nog iets op te verzinnen? Ik heb nog wel DVD Shrink en DVD Decrypter, maar daar is volgens mij een data schijf niet mee te rippen?!

Probeer het eens met Alcohol 120 of met Nero het programma Sonic dat ken ik maar werd er in het verleden niet echt blij van.

Ik werk al een tijdje naar alle tevredenheid met Record Now. In DVD Decrypter zag ik nog een optie om images uit te lezen en weg te schrijven. En anders zal het Nero wel worden.

hoi
brand al jaren met clone dvd nooit geen probleem met de pioneer
gr dalton

OK, daar kom ik verder wel uit. Waar ik nog wel even benieuwd naar ben, is of een geflashte NEC1100>>NEC1300 nog verder te upgraden is richting 8 speed, of vraag ik nu teveel, hehe?!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan