dvd brander niet hoger dan 2.4

B

Billly

Mijn dvd brander wil niet hoger dan 2.4 branden,ik gebruik dvd+rw van philips 1 tot 4 keer branden en nero 6.3.0.0,dvd brander ook van philips dvdrw416.

Welke DVD +r gebruik je want daarin zit de informatie op welke speed de recorder gaat branden.

Tevens moet de recorder de gebruikte DVD+r kennen anders schakelt ie terug naar default 2.4

CDRW's zijn volgens mij op dit moment maximaal 2.4 speed (die van philips dan he)

Originally posted by the matrix
Welke DVD +r gebruik je want daarin zit de informatie op welke speed de recorder gaat branden.

Tevens moet de recorder de gebruikte DVD+r kennen anders schakelt ie terug naar default 2.4

CDRW's zijn volgens mij op dit moment maximaal 2.4 speed (die van philips dan he)

Heb nog geen dvd+r gebrand,heb de brander pas in de pc zitten en ben nog aan het uitvogelen hoe alles werkt.
In ieder geval bedankt voor je reply,zogauw ik een dvd+r gebrand heb kom ik terug op dit onderwerp.

En als programma de laatste nero,wat ik heb gezien de meest gebruiksvriendellijke soft die er is dit in combinatie met de laatste shrink dvd en je videotheek is geboren ,of heet het nu dvd theek

Je lege schijfjes moeten dan wel 4x speed zijn natuurlijk.
Anders heb je een 2.4 x speed te pakken.
Let op welke merken DVD-rom je brander ondersteunt anders krijg je ook dit soort dingen.
De fimware en acceptatie van de diverse merken vind je vaak op de website van de fabrikant.

De NEC 1300 A bijvoorbeeld accepteert alle PLUS DVD-R van NASHUA...maar als je een MIN DVD-R van Nashua er in stopt en wil branden geeft ie een vette error.....En het is nog wel een + en - brander....
De Phillips 4x speed schrijft de NEC keurig op 4x speed onder Nero.(DVD+R)
Ander merk min DVD-R schrijft ie zonder probleem.
Nero rules,hier wel tenminste.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan