dvd films

D

dedoele

Ik zou een dvd lezer willen kopen en dan enkele films voor de kleine gaan huren en daarna op mijn vaste schijf programeren, zodat ik de film voor mijn kleine kan afspelen wanneer ik wil .

Is dit mogelijk, of niet mogelijk?

groetjes,

Dedoele

dat kan probeer een programmatje dvd shrink die zet de film op de hardeschijf en daarna kun je hem bekijken met power dvd
is gratis verkrijgbaar op het internet ff google en je hebt hem

Ik heb DVD schrink geinstalleerd maar ik ken alleen de methode om via schrink mijn DVD te kopieren op een andere DVD maar ik moet die veeeeel te veeeeel afspelen en zo zal die cd snel versleten zijn en daarom wil ik die op mijn harde schijf zetten, maar weet niet hoe ik moet beginnen, ik heb die geprobeert te copieren maar dan krijg ik alleen 2 mappen eentje van video en eentje van audio maar vind nergens de link om de dvd af te spelen

Kan iemand mij helpen,

thanks,

dedoele

Waarom niet gewoon een kopietje maken op een dvd en die afspelen op de PC? Scheelt je een hoop harde schijf ruimte!

ja ge hebt gelijk maar ik heb een harde schijf van 80 gb speciaal voor films, niet voor mij maar voor de kleine, die kleine wilt altijd maar 1 dezelfde film zien en ik heb geen goesting om die film telkens opnieuw af te spelen via de dvd en als ik die op mijn harde schijf zet dan kan ik mijn pc programeren dat die film telkens opnieuw afspeelt.

Ik heb schrik voor mijn DVD speler, teveel is volgens mij teveel maar als die afspeelt via mijn harde schijf dan is het geen probleem

mvg

dedoele

Ik weet niet precies hoe het gaat maar je kunt toch ook met nero of met easycd en dvd creator een image maken?

Dan staat hij op je HD en kun je hem bekijken.

Je kunt hem met dvdshrink op de harde schijf zetten. Dan krijg je 2 mapjes, audio-ts en video-ts. Audio-ts is leeg, en in video-ts staat de gehele film. Deze kun je bekijken met b.v. Powerdvd.
Open Powerdvd en kies rechtsonder in het kleine frontje, Bron selecteren. Kies hier, in het nieuwe venster, open het dvd-bestand op het vaste harde schijf. Zoek dan naar het bestand die je moet hebben, je weet zelf wel waar je de film neer hebt gezet. Als je deze geselecteerd hebt, begint hij vanzelf te spelen. Voor engelstalige films nog even de nl subtitles selecteren, en gaan met die banaan.

jongens bedankt voor mij wegwijs te maken, het is me gelukt en nu ben ik een gelukkig man.

Thanks,

dedoele

maar ga nu geen dvd's comprimeren met dat progje want dat is niet echt wat :) maar voor op de hd te zetten wel. hehe

succes !

@ XrAge

Wat is er mis met DVDShrink? Je kunt met dat progje op een simpele manier alles uit een DVD slopen wat je er niet in wil hebben. Ik houd mij aanbevolen als jij een beter programma hebt waarmee je dvd's kunt rippen op een net zo simpele manier als DVDShrink.

Greeetzz Grizmo

Originally posted by Grizmo
@ XrAge

Wat is er mis met DVDShrink? Je kunt met dat progje op een simpele manier alles uit een DVD slopen wat je er niet in wil hebben. Ik houd mij aanbevolen als jij een beter programma hebt waarmee je dvd's kunt rippen op een net zo simpele manier als DVDShrink.

Greeetzz Grizmo

dvd decryptor is ook heel simpel

@Kip

Wat zijn de voordelen t.o.v. DVDShrink?

Greeetzz Grizmo

Shrink is wat makkelijker in de bediening en Decrypter wil soms nog wel eens een beschadigde dvd rippen, terwijl dat met Shrink niet lukte. Let op: SOMS !!

DVD rebuilder, veel beter beeld kwaliteit, duurt alleen langer.

Hallo dedoele,

Dat je de twee mappen op je harde schijf ziet staan is al positief
maar om deze film te zien heb je nog een programma nodig
genaamd POWERDVD
via deze POWERDVD kun je deze dan wel draaien
om deze te vinden ,tijp je in Google Powerdvd 5.0
of Powerdvd 6.0 suc6
hoop bij deze geholpen te hebben

Groetjes
juno 61

Juno bedankt jongen , gij komt met oud nieuws het is me al gelukt en ik ben gelukkig, allersinds bedankt en ook alle andere die mij geholpen hebben, ik vind het fijn dat ik zo snel en goed geholpen ben.

groetjes,

Dedoele

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan