Dyndns

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
811
Punten
113
Leeftijd
74
mijn free account op DYNDNS
komt de laatste maanden met de volgende email:

Your account ******* at DynDNS.com is due to expire in 48 hours.

DynDNS expires accounts that have no activity during a 30 day period.

Is dit nieuw???? en moet ik nu iedere maand updaten??

Volgens mij is dit altijd al zo geweest, want bij mij is het ook gewoon zo.

Is inderdaad altijd zo geweest.
Je moet er gewoon maandelijks gebruik van maken dan verloopt het niet.

Als je een dynamisch ip hebt, dan klopt dat inderdaad. Je kunt in de meeste modems/routers aangeven dat je een dyndns hebt en het automatisch laten updaten. Vaak krijg je een ander ip als je je modem helemaal uit en weer aan zet en dan wordt je dyndns dus autom. geupdate.

Heb je een statisch ip dat bij dyndns.org ook je dyndns statisch maken dan heb je geen last dat je elke maand moet updaten.

Heb je een statisch ip dat bij dyndns.org ook je dyndns statisch maken dan heb je geen last dat je elke maand moet updaten.
Dat dacht ik dus ook en daarom heb ik een statisch adres aangemaakt, maar na verloop van tijd komt ook deze met de melding dat je om de x dagen moet updaten of dat je voor 15 euro een bijdrage kunt doen.
Dat updaten kun je ook doen door gewoon in te loggen met je account, daar is ook ergens zo'n funktie.

ik snap er nog steeds niks van

Heb daar ruim 1,5jaar een vrije account nooit een update hoeven te doen en nu laatste 2 maanden wel???

In de mail is een heractivatie mogelijk en dat werkt wel maar vind het toch vreemd.

Nee da's normaal, daar beginnen ze pas dik na een jaar mee. Ik heb het mijne ook langer dan een jaar gehad voordat ze er over gingen mauwen met die email.

DynDNS updater is een klein tooltje en forceert iedere 28 dagen een update. dit is te downloaden bij DynDNS en ik zal het op de FTP zetten.

Werkt ook onder vista

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan