easy cd creator ,melding.

F

format c:

na het installeren van service pack 2,krijg ik veel dingen niet meer aan de praat.
ook zoals nu,krijg ik de melding van easy cd creator.
you have not installed this application yet,go and install.
wat moet ik doen.
deze melding krijg ik dus als ik het programma start.

Hoi FormatC: ,

ik zeg niet dat het de oplossing is maar al voor heel veel dingen blijkt het wel de oplossing te zijn, dus je moet onderstaand toch maar eens proberen...

Ga naar je windows directory, naar de map repair, en daar staat het bestand "autoexec.nt" , kopi?er dit bestand maar eens naar je system32 map, en kijk dan maar eens of de foutmelding weg is?

Ik zeg niet dat het dat is, maar dit is hier al verschillende malen gepost als antwoord, en heeft ook al vele malen geholpen, ook bij mensen die ik ken! En bij mij... ;)

Het kan geen kwaad om het eens te testen.

Welke versie van Easy CD Creator? Wel al een spyware scan gedaan intussen? Just to be sure.

@freggel1: heb je al eens bekeken wat er in die autoexec.nt staat, met bv kladblok of andere editor (of gewoon als ascii).
Het schijnt een wondermiddel te zijn, maar ik vraag me af waarom hij beschadigd wordt, dan toch?
@FormatC: Ik vrees dat je het programma (of meerdere) moet verwijderen en opnieuw installeren. Helaas blijft dan weer veel in de registry hangen, en is de uitkomst onzeker. Maar je hebt met pasen zeker veel tijd!
Grtz.

versie 5.0
ik denk dat ik er een aantal programmas afgooi.
en ik zal nero eens proberen,mischien helpt dat wel.

Nero 6.6.0.8 loopt hier prima op XP met SP2.

Ik ben al lang geleden overgestapt van easy cd creator naar Nero, vind nero prettiger......

heb het zelfde probleem gehad alles formateren xp er op dan sp2
dan virus scanner dan de rest of eraf gooien en nero erop
groetjes frans

Nou, de hele schijf formateren, da's wel erg rigoreus! Wat een werk zeg!
De registry eruit (en eventueel de win dir) moet eigenlijk al genoeg zijn. En mogelijk de programma dir.
De nero 6 serie moet je toch wel nemen, daar zit zowat alles in en werkt ook prima. Nooit problemen mee gehad.
Grtz.

Oke .ik heb nu nog nero 5.5.
dan download ik wel ergens 6 of hoger.
weet iemand een link,waar ik nero kan downloaden.
6.0 of hoger?

ik heb hem net op http://ddl2.com/ gedownload.
daar staat bijna alles op .
ook easy cd creator 7.0 en 6.0 enz enz.
en wel 100 versies van nero.
en hij werkt weer gelukkig.

Dat is prima dan!
Je kunt met nero ook prima data en/of bestanden wegschrijven op cd's en dvd's. Als je dan ook nog rw's gebruikt is het al heel handig voor dataopslag. Alles gewoon met verkenner te lezen.
En natuurlijk backups maken van alles wat je wil. Dat is een veiligere methode voor als je flut xp weer eens afstort!
Grtz.

Autoexec.nt is niet overal de schuld van, maar kan problemen geven bij installatie of starten van programma's. In 99% van de gevallen is de melding hierover dan ook erg duidelijk.

Easy CD Creator 5 werkt niet met XP en SP2, ik twijfel er ook zelfs sterk aan of hij met XP gewoon werkt.
Versies vanaf 6 werken prima, beste kun je 6 of 7 downloaden zoals aangegeven. Dat is dus ook de reden dat ik om het versienummer vroeg.

Nero werkt met SP2 goed vanaf versie 6.6.0.2 en inmiddels zitten we aan 6.6.0.8a als ik me niet vergis.

In elk geval goed te horen dat je probleem verholpen is.:)

ja klopt ja dat was de laatste versie van nero.
trouwens ik vindt die ddl site wel oke.
er staat echt het allerlaatste nieuwe spul op.

Maar je wordt toch weer gedwongen een progje te installeren!
En dan moet je dat er weer vanaf peuteren!
Grtz.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan