EasyTV is ook interessant.:)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.274
Punten
113
Leeftijd
61
Ik heb even een search gedaan op het board en kwam deze niet tegen, dus hopelijk heb ik nu wel iets wat nieuwer is.:)

Na een search op Astra kwam ik het bouquet EasyTV tegen. Daaronder bevonden zich een paar leuke zenders. Veel zijn het er niet, maar er zitten wel filmzenders en een of twee "natuur"zenders bij.

Goh, die zitten er al een paar maanden regelmatig eens een nieuwe lijst er in zetten of meer scannen.

Een paar maanden is nog redelijk nieuw. Maar wat ik bedoelde is dat ik er nog geen aankondiging van gezien heb.

Regelmatig een nieuwe lijst in de Dream zetten doe ik eigenlijk niet omdat ik dan steeds weer alles moet gaan bewerken, nu staat er een mooi aangepaste bouquetlijst in.

Scannen doe ik wel, als er iets nieuws is, maar als niemand aangeeft dat er iets is, of ik zie niets interessants genoeg tussen het nieuws, gebeurd ook dat niet.

Eerlijk gezegd kan het best dat ie al in m'n lijst stond, maar ik ga niet alle providers die in de lijst staan bekijken of het wat is, daar staan er teveel in.:)

Mijn aangetrouwde neef doet dat echter af en toe wel, zodoende dat ik er achter kwam dat dit pakket best ook wel leuk was.

Er zijn immers zoveel zenders, ook nieuwe, waarvan het meerendeel voor mij persoonlijk gewoonweg niet interessant is.

Vandaar dat ik liever deze methode hanteer.

@Tip > Black Tiger

Open 1 maal dreamboxedit, de settings van jouw dreambox.

Open in een 2de dreamboxedit window mijn gemaakte settings of iemand anders zijn settings.

Nu kan je copy pasta doen van de ene naar de andere dreamboxedit.

Misschien heb jij daar wat aan :)

Bijgevoegd in deze post, mijn settings van 10 augustus.

Bedankt voor de tip CP.

Dat heb ik wel eens gedaan maar dan is het toch nog veel zoeken en er is toen iets raars gebeurd. Maar eigenlijk heb ik alle zenders die ik hebben wil.

Ander vraagje. Waar hoort die EasyTV eigenlijk bij? Gisteravond stond opeens alles op zwart, en vannacht waren 1 of 2 zenders open.

Is dat iets van een Oostenrijks pakket ofzo?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan