Tja op deze manier wordt het een never ending story.
Ik ga niet nog eens herhalen wat ik al gezegd heb want ik ben geen antwoordapparaat, please reread.
Dat geldt dan helaas voor ons beiden.
Iedere blinde ziet nog dat Wilders lompe opmerkingen de lucht in slingert en dan handenwrijvend zit te kijken hoe ze toehappen.
En in de kamer lompe opmerkingen richting linkse partijen doet en hoopt dat ze ook happen.
Beleefd zijn en blijven kost niets maar hij gedraagt zich als een lompe boerenknuppel.
En dat is zijn strategie, en die van de PVV.
Dat het de strategie is van de PVV om zoveel mogelijk in de publiciteit te zijn heb ik reeds bevestigd, maar ik blijf erbij dat deze discussie omtrent die PVV miep daar los van staat.
Tot ik er over begon te discussieren werd ze alleen een beetje uitgelachen. Dus komt ze zo in het nieuws, dat wel.
Maar zoals gezegd staat de meer diepgaandere discussie die wij hier zelf voerden over de betrouwbaarheid van statistieken daar compleet los van.
De PVV populair, maar dan wel bij de onderste laag van de bevolking.
Die trappen in die angstzaaierij en clich? verhalen.
Volgens mij moet jij eens verder kijken dan je neus lang is. De PVV heeft aanhangers in alle lagen van de bevolking hoor, en dat is ook al lang bekend. Alleen beginnen ze er pas mondjesmaat voor uit te komen.
Die wat hogeren zijn zo laf om wel PVV te stemmen, maar verder dat niet te zeggen of te ontkennen.
Daarnaast ervaar ik die uitspraak als een belediging want in Limburg is de PVV overal de grootste geworden. Dan impliceert jouw uitspraak dus dat in heel Limburg de meerderheid bestat uit mensen uit de onderste laag van de bevolking.
Dus naast het feit dat je uitspraak de grootste bullshit is, is het ook nog eens een belediging.
Met name je laatste uitspraak vat ik op als een persoonlijke belediging.
Ja ze hebben wat van die sportschoolgasten in hun partij, maar als je het waslijstje vergrijpen van andere partijen ziet, zijn die echt niet beter.
Herinner je jezelf nog een zekere commissaris die nu in de politiek zit waarbij men uiteindelijk pas onder druk van de media haar zover kreeg om 3 ton terug te betalen aan onterecht ontvangen declaraties?
Van de PVV weet je wel wat ze doen, de rest doet het stiekum en wil het oneerlijkerwijze ook nog niet eens terugbetalen. En voor de rest persen ze de laagst betaalden uit.
Ik ben geen PVV kiezer of voorstander, maar ik wil 10x liever eens zien wat ze er van teweeg brengen dan het zogenaamde christelijke CDA. Die ook alleen maar voor het pluche kiezen i.p.v. de verkiezingsuitslag te respecteren. Nog niet eens te spreken over de achterbakse methodes om notabene regeringspartners in een kwaad daglicht te zetten.
Daarnaast mag je dan ook even kijken wie toch steeds de laatste 20 jaar het hardste gelag heeft moeten betalen en wie steeds op zijn ziel getrapt wordt. Ook dan kom je uit bij de onderste laag van de bevolking en tevens de mensen met beneden-modaal en lagere inkomens.
Vindt je het dan gek dat die in opstand komen?
Daarnaast hoeft clich? niet per definitie fout te zijn en het oosten moet zich niet zo aanstellen en ook eens wat meer begrip tonen voor andere landen en de methode van democratie van die andere landen.
Of moeten wij ook allemaal op straat gaan springen als aldaar een vlag verbrandt wordt en men staat te dansen als weer eens een vliegtuig een gebouw in dendert?
Dus wat dat oplevert richting het oosten valt best mee. Dan leren ze daar ook eens freedom of speech.
Daarnaast zijn de meeste gematigden uit het oosten, zoals jij ze wilt noemen, gewoon nette aardige mensen in de omgang.
Maar angstzaaien? De PVV? Pffff... de andere partijen doen dat niet willen we zeggen? Goh terrorismedreiging, opheffing van alle privacy, bewaren van alle internet verkeer voor anderhalf jaar enzo.
Ausweis bitte want oh er kan terrorisme optreden. Moeten we ook nog eens zelf voor betalen en goedkoop is dat niet. Hopelijk gaat de Hoge Raad daar nu anders over beslissen.
En wat is daar van waar? Ook geen hol. Van die zogenaamde bende in Den Haag zijn de meesten al weer op vrije voeten. Anderen waar werd binnen gevallen, die telefoonwinkel toen, zijn gewoon onschuldig. En wij onze vrijheid en privacy maar opgeven omwille van de veiligheid.
Wie zaait er nu angst?
Als je op die wijze wilt discussieren wordt het echt hoog tijd dat je jezelf eens wat beter op de hoogte brengt van de materie en de feiten.