Kilroy
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 14
Inderdaad worden wij het blijkbaar niet eens.
Dat de PVV populair in de onderste laag van de bevolking is is iets wat je algemeen in de pers en journalistiek hoort.
En ook die sportschool typen enzo.
En die mening heb ik inderdaad ook hetgeen toegestaan is.
Die kan alleen maar beledigend zijn voor PVV stemmers of aanhangers hetgeen jij niet bent zover ik kan overzien.
Als je zegt dat ze in alle lagen van de bevoking zitten dan is dat jouw mening die ik helaas niet kan delen.
De PVV in Limburg is wel net iets groter geworden dan het CDA maar niet zo groot dat ze alleen een G.S kunnen vormen, gelukkig.
Overigens heb ik uit een zeer betrouwbare bron vernomen die zegt die PVV-ers in Limburg kunnen echt helemaal niks.
Als die in G.S zouden komen wordt het een regelrechte puinhoop.
In Limburg is toch steeds het CDA dat alles bepaalde dus zijn die voor alles verantwoordelijk dat klopt ook.
Maar de PVV daar iets aan verandert is een illusie, wacht maar af.
Angstzaaien vind ik inderdaad dat de PVV doet.
Dat de Islam en moslims Nederland gaan overnemen is gewoon grote flauwekul.
Daartoe vormen ze procentueel een veel te kleine groep en dat blijft in de toekomst ook zo.
En er zijn er ook genoeg die een goede opleiding en baan hebben gekregen en zelfs binnen politieke partijen bezig zijn.
Dus het valt wel erg mee allemaal.
Maar tegen raddraaiers moet wel worden opgetreden en deze bevinden zich ook onder autochtone Nederlanders of hangjongeren.
Het heeft weinig zin om steeds te zeggen, jamaar die andere partijen hebben zus of zo gedaan.
Dat moet dan tegen die partijen gezegd worden.
Hoe het CDA opereert is iedereen intussen bekend en heb ik vaak genoeg gezegd.
En voor de PVV geldt hetzelfde.
Zeker als ze in de Kamer hetzelfde gedrag gaan vertonen als die andere partijen en het pluche koesteren.
Kijk een hele tijd terug had je hier de problemen met Molukkers en Ambonezen, denk aan de kapingen.
Dat is helemaal voorbij omdat ze volledig in de maatschappij zijn geintegreerd.
Ze hebben goede opleidingen en goede banen en funkties intussen.
Nee, het spijt me zeer maar ik vind nog altijd datgene wat ik heb gezegd.
Grtz.
Dat de PVV populair in de onderste laag van de bevolking is is iets wat je algemeen in de pers en journalistiek hoort.
En ook die sportschool typen enzo.
En die mening heb ik inderdaad ook hetgeen toegestaan is.
Die kan alleen maar beledigend zijn voor PVV stemmers of aanhangers hetgeen jij niet bent zover ik kan overzien.
Als je zegt dat ze in alle lagen van de bevoking zitten dan is dat jouw mening die ik helaas niet kan delen.
De PVV in Limburg is wel net iets groter geworden dan het CDA maar niet zo groot dat ze alleen een G.S kunnen vormen, gelukkig.
Overigens heb ik uit een zeer betrouwbare bron vernomen die zegt die PVV-ers in Limburg kunnen echt helemaal niks.
Als die in G.S zouden komen wordt het een regelrechte puinhoop.
In Limburg is toch steeds het CDA dat alles bepaalde dus zijn die voor alles verantwoordelijk dat klopt ook.
Maar de PVV daar iets aan verandert is een illusie, wacht maar af.
Angstzaaien vind ik inderdaad dat de PVV doet.
Dat de Islam en moslims Nederland gaan overnemen is gewoon grote flauwekul.
Daartoe vormen ze procentueel een veel te kleine groep en dat blijft in de toekomst ook zo.
En er zijn er ook genoeg die een goede opleiding en baan hebben gekregen en zelfs binnen politieke partijen bezig zijn.
Dus het valt wel erg mee allemaal.
Maar tegen raddraaiers moet wel worden opgetreden en deze bevinden zich ook onder autochtone Nederlanders of hangjongeren.
Het heeft weinig zin om steeds te zeggen, jamaar die andere partijen hebben zus of zo gedaan.
Dat moet dan tegen die partijen gezegd worden.
Hoe het CDA opereert is iedereen intussen bekend en heb ik vaak genoeg gezegd.
En voor de PVV geldt hetzelfde.
Zeker als ze in de Kamer hetzelfde gedrag gaan vertonen als die andere partijen en het pluche koesteren.
Kijk een hele tijd terug had je hier de problemen met Molukkers en Ambonezen, denk aan de kapingen.
Dat is helemaal voorbij omdat ze volledig in de maatschappij zijn geintegreerd.
Ze hebben goede opleidingen en goede banen en funkties intussen.
Nee, het spijt me zeer maar ik vind nog altijd datgene wat ik heb gezegd.
Grtz.