Echt gebeurt: PVV Miep snap statistiek niet

Inderdaad worden wij het blijkbaar niet eens.

Dat de PVV populair in de onderste laag van de bevolking is is iets wat je algemeen in de pers en journalistiek hoort.
En ook die sportschool typen enzo.
En die mening heb ik inderdaad ook hetgeen toegestaan is.
Die kan alleen maar beledigend zijn voor PVV stemmers of aanhangers hetgeen jij niet bent zover ik kan overzien.
Als je zegt dat ze in alle lagen van de bevoking zitten dan is dat jouw mening die ik helaas niet kan delen.
De PVV in Limburg is wel net iets groter geworden dan het CDA maar niet zo groot dat ze alleen een G.S kunnen vormen, gelukkig.
Overigens heb ik uit een zeer betrouwbare bron vernomen die zegt die PVV-ers in Limburg kunnen echt helemaal niks.
Als die in G.S zouden komen wordt het een regelrechte puinhoop.
In Limburg is toch steeds het CDA dat alles bepaalde dus zijn die voor alles verantwoordelijk dat klopt ook.
Maar de PVV daar iets aan verandert is een illusie, wacht maar af.

Angstzaaien vind ik inderdaad dat de PVV doet.
Dat de Islam en moslims Nederland gaan overnemen is gewoon grote flauwekul.
Daartoe vormen ze procentueel een veel te kleine groep en dat blijft in de toekomst ook zo.
En er zijn er ook genoeg die een goede opleiding en baan hebben gekregen en zelfs binnen politieke partijen bezig zijn.
Dus het valt wel erg mee allemaal.
Maar tegen raddraaiers moet wel worden opgetreden en deze bevinden zich ook onder autochtone Nederlanders of hangjongeren.

Het heeft weinig zin om steeds te zeggen, jamaar die andere partijen hebben zus of zo gedaan.
Dat moet dan tegen die partijen gezegd worden.
Hoe het CDA opereert is iedereen intussen bekend en heb ik vaak genoeg gezegd.
En voor de PVV geldt hetzelfde.
Zeker als ze in de Kamer hetzelfde gedrag gaan vertonen als die andere partijen en het pluche koesteren.

Kijk een hele tijd terug had je hier de problemen met Molukkers en Ambonezen, denk aan de kapingen.
Dat is helemaal voorbij omdat ze volledig in de maatschappij zijn geintegreerd.
Ze hebben goede opleidingen en goede banen en funkties intussen.

Nee, het spijt me zeer maar ik vind nog altijd datgene wat ik heb gezegd.

Grtz.

Ik wil mij niet diep mengen in de discussie op deze topic, maar wel even reageren op de onderstaande regel uit jou tekst.

Kilroy;214804 zei:
Overigens heb ik uit een zeer betrouwbare bron vernomen die zegt die PVV-ers in Limburg kunnen echt helemaal niks.

Je hebt het over angst zaaien, maar ik vind deze uitspraak ook een vorm van haat zaaien.
Waarom zouden mensen die PVV stemmen of steunen en of die er voor werken helemaal niets kunnen?
Oke je hoeft niet met hun werkwijze eens te zijn maar om nu direct te zeggen van die kunnen echt helemaal niks.
Ieder heeft het recht op zijn eigen ideologie en mag voor staan wat hij of zij wil.
En het heeft langzamerhand wel eens vele mensen wakker geschud dat de huidige of afgelopen politieke periodes niet veel vooruitgang heeft gebracht en of het nu de PVV is die dat beter zou kunnen hoor je mij niet zeggen, maar het beledigen van mensen die daar voor staan, door meteen te zeggen dat ze niets kunnen alvorens ze een kans hebben gekregen om zich te bewijzen vind ik een beetje te ver gaan.
Of het nu Limburgers zijn of hier uit mijn omgeving de Groningers.
Maar dit is mijn menig en daar mag jij anders over denken, alleen word er steeds maar weer op gehamerd dat er een angst haat gezaaid word naar moslims etc en dat lijkt hiermee een beetje om te draaien.
Ik vind beide kanten op niet goed!
ik laat iedereen in zijn eigen waarde en iedereen mag van mij geloven wat ze willen, zolang ze mij ook maar in mijn waarde laten.

Verder laat ik het hierbij en meng me niet verder in de discussie.
Is gewoon even een mening.

Groet Big-Henk

Maar Big-Henk, het is toch Wilders en de PVV die blijven hameren dat de linkse partijen niks kunnen.
En dat ze alles in Nederland kapot maken en Nederland aan de afgrond brengen.
Dat is door Wilders vaak in het openbaar gezegd.
Ik heb vaker gezegd dat Wilders in de Kamer graag lomp tegen links is en ze afzeikt wat iedereen kan zien.
Maar als er iets over hem gezegd wordt mag het opeens niet.
Dat is puur met twee maten meten.

Maar goed, laat de PVV maar in G.S. komen dan zullen we inderdaad zien wat eruit komt.
The proof of the pudding is the eating, tenslotte!

Vergeet niet wat er met bv de LPF in de regering is gebeurd.
Dat waren mensen met genoeg geestelijke bagage, maar het werd toch een puinzooi.
Mensen die mekaar niet aankeken of mekaar de tent uit vochten.

Grtz.

Kilroy;214810 zei:
Maar Big-Henk, het is toch Wilders en de PVV die blijven hameren dat de linkse partijen niks kunnen

Daarom heb ik dit er ook bij staan Kilroy.

Big-Henk;214806 zei:
Ik vind beide kanten op niet goed

Kijk ik bedoel dat wat Wilders richting moslims doet word tekens op gehamerd dat het niet door de beugel kan, maar andersom mogen de Limburgers dan wel weer mensen zijn die helemaal niets kunnen.
Dat is gewoon wat heen en weer beledigen.
Hoe meer aandacht daar aan besteed word hoe vaker het beledigen gebeurd.
Ga je tegen een blaffende hond steeds lopen schelden of schreeuwen, blaft hij alleen maar harder en negeer je hem, dan houd hij vanzelf op..

Zo kijk ik er tegen aan Kilroy, maar jij mag van mij gerust je mening zeggen hoor en discussies voeren zoveel je wil, maar met dit soort dingen lijkt het een beetje grillig te worden jegens Limburgers, van waar hier bij het Duckforum onder ons ook enkele Limburger zijn, die zich misschien daardoor beledigd voelen.
Zo beginnen oorlogen ook door mensen onderuit te halen en te beledigen.

Verder laat ik het hier bij en lees ik graag hoe er zonder beledigingen verder gediscuteerd word, mits het humoristisch en een beetje plagerig is bedoeld waar de tegenpartij zelf ook om kan lachen. ;)

Oh, maar die opmerkingen heb ik van Limburgers gekregen.
Over de Limburger Wilders ja.
Maar zo wordt ook bv bedenkelijk gedacht over Verhagen, Eurlings en Leers en consorten.

Ik persoonlijk heb helemaal niets tegen Limburgers of welke andere provincie bewoners dan ook.
Alleen tegen Wilders en zijn gedachten spinsels en wat hij verkondigt.

Nogmaals ik heb niet gezegd dat PVV-ers niets kunnen maar herhaald wat mij gezegd werd.
Los daarvan zou ik dat natuurlijk wel mogen zeggen als die persoon Wilders dat van anderen ook doet.

Grtz.

Dan lees je helaas weer niet goed, want ik schreef dat ik het beledigen van beide kanten af niet goed vind, dus zowel van Wilders als van wie dan ook.
Zo cre?ren ze de ruzies die eigenlijk niet nodig zijn.

Een voorbeeld is de vraag waarom zo'n gast in Alphen zomaar flipt en op mensen gaat schieten.
Veelal gebeurd dat omdat mensen niet geaccepteerd worden en of telkens maar weer beledigd of uitgelachen worden doordat ze niet in de samenleving thuis horen volgens sommige.

Ik ken de reactie vanuit mijn jeugd, ik ben en blijf altijd kalm en wind me zelden ergens over op, maar ik werd omdat ik kind was van Jehova Getuigen ouders op school dagelijks uitgelachen en getreiterd, zelfs met stenen is er naar me gegooid.
Ik moest vaak ergens achteraan in de klas zitten van mijn leraar omdat ik er niet bij hoorde.
Ik zei nooit iets totdat ik op een gegeven ogenblik totaal flipte en als een idioot om me heen ging slaan.
Kinderen uit mijn klas met blauwe ogen en ik heb de Lelijk Eend van de leraar (Sorry!! Eendenteam! :biggrin: ) totaal in elkaar geslagen met mijn fiets. Bleef een totaal gedeukt eendje van over.

Dus vind ik beledigen van welke kant het ook af komt niet goed en het maakt me niet uit wie het zeg of doorgeeft aan een ander.

Ik zelf ben geen Jehova getuige, want dat wilde ik mijn kinderen niet aan doen.

Nogmaals, ik val jou er niet als persoon op aan hoor, maar vind alleen dat soort regeltjes er tussen niet zo. Dat is alles. ;)

ook ik wil helemaal niemand aan vallen, maar ik word ook een beedtje kwaad als ik door iemand die waarschijnlijk vanuit een landelijk niet door marokaanse jeugd geteisterde omgeven tegen mij zegt dat het allemaal wel mee valt. het valt helemaal niet mee, en voor wilders en daarvoor de lpf er voor hebben gezorgt dat dat niet meer allemaal in de doofpot gestopt mag worden zou ik het nog begrijpen dat je dat niet weet. maar om nu nog te blijven ontkennen, daar kan ik niet bij. ook die beledeging van de Molukkers en Ambonezen om deze te vergelijken met marokanen. sorry maar ik denk dat het tijd word om met een andere kijk deze topic nog eens door te lezen.
gr blokker

Nee ik snap het niet meer.

Wilders mag blijkbaar alles rondbazuinen wat hij wil.
Maar er mag niets over Wilders gezegd worden want dan staat iedereen op zijn achterste benen.
Bovendien wordt er erg selektief op bepaalde dingen gereageerd en veel dingen gewoon verzwegen.
Dat valt me erg tegen ja.
De dingen die Wilders zegt zijn bovendien allang bekend en Wilders zal daar ook nooit iets aan veranderen omdat hij dat niet kan.
De partij die wel iets had kunnen veranderen is inderdaad het CDA die de meeste tijd in de regering heeft gezeten.

Grtz.

Ik doe aan deze discussie niet mee aangezien ik het over de kam scheren van een bepaalde groep kiezers geen haar beter vindt dat het over de kam scheren van een bepaalde groep gelovigen wat Wilders doet. En bepaalde uitspraken nog steeds als persoonlijk beledigend opvat.

Verder ben ik van mening dat algemeen bekend is dat je niet alles voor 100% waar moet aannemen wat in de media verkondigt wordt.
Op de rest ga ik niet meer in.

Ben ik het mee eens, doe ik ook!

Grtz.

Wat BT zegt is het zelfde wat ik eigenlijk steeds probeerde duidelijk te maken, maar waarschijnlijk deed ik dat met teveel en verkeerde woorden.
Behalve dan, dat ik het niet als persoonlijke belediging op vatte, maar voor de medemens opnam.

Dus voor mij is de discussie ook gesloten. ;)

Ik heb er geen woord aan besteed maar heb het wel met veel interesse gelezen :)

Grt Parabolica.

Behalve dan, dat ik het niet als persoonlijke belediging op vatte, maar voor de medemens opnam.
Ter duidelijkheid. Ik nam de discussie niet als persoonlijke belediging op.
Maar alleen de uitspraak dat PVV leden en stemmers alleen uit de onderste lagen van de bevolking zouden komen. Aangezien bij de Tweede Kamer verkiezingen in Limburg de PVV vrijwel overal overweldigend gewonnen heeft, zou dat impliceren dat de meeste Limburgse stemmers tot de onderste lagen van de bevolking zouden horen.
En dat vatte ik dus als persoonlijke belediging op, ondanks dat ik er niet op gestemd heb, ben ik wel Limburger en vind ik dit niet passend om het meerendeel van deze provinciebevolking daarvoor uit te maken

Voor de rest vond ik zelf de discussie ook interessant. Maar bij deze wat mij betreft toch afgelopen.
Misschien een volgende discussie weer eens.;)

Het houdt niet op!

Bij de Provinciale Staten verkiezingen In Limburg heeft de PVV 10 zetels gekregen net als het CDA.
Aangezien er in totaal 47 zetels zijn is dat geen meerderheid te noemen.

Grtz.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan