een goede ontvanger wat raden jullie aan

R

ron_sat

hallo al

mijn ma woont in Duitsland en daar hadden we een ontvanger. maar wekt niet meer goed
nu moet ik kijken voor een ander wat raden jullie mij aan.
??n die wel simpel is na installatie.
maar niet dat hij weer na een jaar vernieuwd moet worden daar willen we wel van af.
er is internet dus mag ook aan het internet hangen zo dat ik van afstand er updates op kwijt kan.

Groeten Ronald

Ha Ron Sat,
Kijk eens naar de VU duo+, Heeft HD uit, kan een harde schijf in en je kan er software opzetten met CC cam :)
Heb deze nu maand of 6 draaiend en ik zweer erbij!

Ook ik kan je de vu aanbevelen zeer stabiele ontvanger. Heb deze nu ruim een jaar en werkt tadeloos

Maar ja de echte kenners???? zullen je wel een originele dreambox adviseren, waar ik het dus absoluut niet mee eens ben.

Ik zou overstappen op de xtrend 5000 simpel linux gestuurd makkelijk menu perfect beeld, of de clarke tech idem als de 5000, vu plus ook goed heeft alleen wat minder beeld maar dat is persoonlijk....
Rebox 4200 rebox 8500 rebox 9000 zijn allemaal heel gemakkelijke machines dus ik zou zeggen kijk eens lekker rond ook...
En heel belangrijk kijk naar je centjes...lol

Goeie morgen zeg.

Hebben jullie de vraag wel gelezen ?

Dit is een vraag naar "een goeie ontvanger" die na installatie gemakkelijk te bedienen is (door een oma die in het buitenland woont (en das niet lullig bedoeld)) en een tijdje mee moet gaan.
Komen jullie met hobby ontvangers aan waar je harde schijven in kunt plaatsen en cardsharing mee kunt doen.

Dat soort ontvangers is wel waar je heel snel op uit komt als je de laatste opmerking leest (via internet te benaderen en in te stellen), maar dat is (zoals ik het lees) geen eis.

ron_sat vergeet wel de helft van zijn vraag.
Want inderdaad moet ie ook aangeven wat hij er ongeveer voor denkt uit te geven, en wat ze allemaal willen zien en wat de tv allemaal kan (waarbij het van belang is of daar HD signalen bijzitten).

Zoals je ziet, ron_sat, elke gebruiker heeft thuis de beste ontvanger staan die er is.
En dat klopt ook ongetwijfeld.
Voor hen.
Of dat voor je moeder ook zo zal zijn, lijkt mij heel sterk.
En daarom moet je aan geven wat de wensen allemaal zijn.
Want anders krijg je als antwoord dat de beste ontvanger die je kopen kunt, het model is dat bij de persoon die de vraag wil beantwoorden, thuis staat.

De vraag was eentje die simpel is NA installatie en mag aan internet hangen (ik lees dus cardsharen.;-))

Volgens mij voldoen dan de genoemde ontvangers die zijn NA installatie supereenvoudig in gebruik.

Zelfs mijn vrouw kan er mee omgaan en die is zo a-technisch als maar zijn kan.

Maakt eigenlijk niet veel uit of de ontvanger iets te moeilijk zou zijn. Als hij aan het internet hangt kan je op afstand inderdaad heel veel doen bij storingen en kanaallijsten.

Maar als het echt om de bediening gaat, dan denk ik persoonlijk dat de image veel meer van belang kan zijn, of dit nu op een Dreambox, Vu of clarke Tech ontvanger is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan