Een kudde moppen.:)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.261
Punten
113
Leeftijd
61
Er zitten wat ouwetjes bij en een paar flauwe maar ook leuke.
Ik vond ze zo dus ook maar in een keer de hele raffel hier geplaatst.:)
-----------------------------------------------------------------------------

Waarom gooit een dom blondje de dobbelstenen tegen het plafond?
Wie het hoogst gooit mag beginnen.

Onderbroek:

Een meisje ging na school buiten spelen en vroeg aan haar moeder of ze de handstand mocht doen. Haar moeder zei: nee anders zien de jongens je onderbroek omdat je een jurk aan hebt. Zegt het meisje koppig: "Ik doe het lekker toch." Later komt ze thuis en haar moeder vraagt, "Hebben de jongens je onderbroek gezien?" Antwoordt het meisje: "Nee, ik heb hem uitgedaan."

Er is post voor u

Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw buiten zag komen die in snel tempo naar haar brievenbus liep.
Ze opende de bus, sloeg deze weer dicht en stormde terug naar binnen.
Even later kwam ze terug naar buiten, ging weer naar de brievenbus, opende deze en sloeg hem brutaal dicht.
Duidelijk boos liep ze terug naar binnen...
Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten, liep weer naar haar bus, opende hem en sloeg hem nog harder dicht dan ervoor.
"Is er iets mis?" vroeg de man verbaasd.
"Zeer zeker is er iets mis.
Mijn stomme computer blijft maar melden:
ER IS POST VOOR U!!!"

Lege flessen:
Waarom heeft een blondje lege flessen in de koelkast staan?

Dat is voor mensen die niks willen drinken.

Blonde Pijn

Er komt een blondje bij de dokter. Ze zegt:
Dokter.. als ik op mijn buik druk, doet het pijn
"Als ik op mijn knie druk doet het pijn.
Als ik op mijn been druk doet het pijn.. Overal waar ik druk doet het pijn.."
"Ahh.." zegt de dokter.. "Uw vinger is gebroken..!"

Twee vliegen

Er zitten 2 vliegen op de kale kop van een oude man zegt de een tegen de ander:
"Weet je nog dat we hier vroeger verstoppertje speelden".

De 0 en de 8
Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"

Waarom

Waarom menstrueren alleen vrouwen en mannen niet?

Als mannen zouden menstrueren, zouden ze opscheppen over het formaat van hun tampon!

Rondje

waarom gaan blondjes in een rondjes zitten als ze het koud hebben ?
Daar is het 360 graden

Leggen

Waarom legt een kip eieren..?

Antwoord : als hij ze gooit gaan ze kapot

Ei

Waarom kan een ei niet bevriezen???

Antwoord: Er zit een dooier in.

Mijnen

Door het bos lopen twee Belgische commando's. Op een gegeven moment vinden ze drie mijnen en ze besluiten die mee te nemen naar de sergeant. Onderweg terug zegt de een tegen de ander: "Wat doen we nu als er eentje afgaat?" Antwoordt de ander: "Dan zeggen gewoon dat we er maar twee gevonden hebben!"

Belasting

Een Amerikaanse toerist vraagt een voorbijganger naar de betekenis van de kleuren van de Nederlandse vlag. "Dat heeft alles te maken met de belastingen," krijgt hij te horen, "als we de aanslag in de bus krijgen worden we rood van woede en wanneer we het te betalen bedrag lezen trekken we wit weg om ons vervolgens blauw te betalen."
De Amerikaan antwoordt: "Bij ons is dat ongeveer hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.

Hoog bezoek

Jantje zet op voetbalclub zijn fiets tegen een paal, maar zijn coach zegt dat dat niet mag.
"Hoezo niet?", vraagt Jantje.
De coach legt het uit: "Er komt vanmiddag belangrijk bezoek. Er komen twee ministers langs."
Jantje haalt zijn schouders op en zegt: "Nou en? Ik zet mijn fiets toch op slot!"

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan