Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Boets, de draak ligt al klaar op tekening en er is al een sheet van gemaakt, maar dit mag in het jaar 2015 niet ingediend worden, het heeft namelijk helemaal niets met Vincent van Gogh te maken. Dit is volgend jaar een verplicht thema.
Yellow, zoals we hem gaan noemen is nu op dit moment ingediend bij 3 buurtschappen, eentje heeft hem al geaccepteerd als mogelijk ontwerp voor volgend jaar!
Komen ze niet, tja dan zal ik verder moeten gaan zoeken!!! Er zijn op dit moment 6 van de 20 buurtschappen die interesse tonen, dus ik moet wel met iets goeds gaan komen, en beter gezegd, vooral "het verhaal" dat moet kloppen!
1 ding klopt al, en dat is het geluid wat ik een paar antwoorden terug al als voorbeeld gaf:
, een hartslag, de beweging van de borstkast, steeds heviger, en dan weer wat rustiger, woede, frustratie, en dan KNAL, het moment dat Vincent zich van het leven beroofd... en wat flikkert er dan naar buiten....
Morgenavond gaan we de eerste presentatie doen van ons ontwerp! Buurtschap Veldstraat is de eerste die gaat luisteren en kijken naar het idee wat we hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.