een router die wel msn aan kan!

M

multigek10.0

hoi.
ik lees hier net het krantje van dynabyte.
er staat een router in voor 29.95.
mijn vriend zegt die moet je niet kopen,hou jij nu je pc maar tussen die 2computers in en blijf die maar gebruiken.
omdat(zegt hij) bv niet mee kunt msn versturen (dus dat chatten)
en bv wat ik nog wel eens gebruik dc++
dat forwarden gaat niet zoals in de pc.
klopt dat een beetje?
wie kan me raad geven,,,wat is beter mijn oude pc als router blijven gebruiken,of zo n router bestellen.
zijn er ook routers die wel te gebruiken zijn met dat chatten van msn?
en bv dc++
ik hoop dat jullie mij verder kunnen vertellen wat goed is en wat niet.
die router die ik zag voor 29.95 is een sitecom router,en pas leverbaar vanaf 5 augustus.

tja ik weet er alles van ik heb hier een sweex en heb er geen probleem mee met msn zowel cam als geluid goed
nu heb ik mij een nieuwe router opgehaald want ik zat met de poorten open maken dat lukte mij niet op de sweex
nu heb ik een adsl etech en nu kan ik wel msn ook de cam maar geen geluid en sluit ik de sweex weer aan is het goed dus dat zal ook wel weer met de firewall of de poorten open zetten te maken hebben..
groeten humana

Zie ook mijn topic daarover.
Je moet gewoon opletten of je router uPnP oftewel H.323 ondersteuning heeft, dit staat in de specificaties vermeld of vraag er naar bij de winkelier.

Indien de router dit protocol ondersteunt dan kun je met MSN ook alles (dus beeld en geluid).
Indien je router dat niet heeft, adviseer ik een fatsoenlijk iets, zoals ICQ of elk ander p2p programma want dan heb je er geen last van (typisch MSN geneuzel).

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan