Staat een neger met zijn fiets en een lekkeband op de vluchtstrook langs de snelweg te liften. Na een tijdje stopt er een ferrari en de bestuurder stapt uit en vraagt: "Kan ik je een lift geven", nou zegt de neger: "graag man, maar ik ben op de fiets". Nou zegt de bestuurder: "Weet je wat ik doe, ik pak een touw uit de auto, bindt het aan de achterkant van mijn wagen en daarna aan je fiets zodat ik je naar huis kan slepen en als er wat is, bel me dan even op mijn mobiel". Zo gezegd zo gedaan, de neger springt op zijn fiets en wordt langzaam aan vooruit getrokken door de ferrari. 70 km per uur, 80 km per uur, gaat allemaal goed, totdat er een porsche naast de ferrari komt te rijden en hem begint uit te dagen. De bestuurder van de ferrari laat zich niet kennen en begint ook gas te geven. 100 km per uur, 120 km per uur en harder en harder..... Op een gegeven moment staat er langs de kant van de weg een snelheidscontrole en een agent met zijn laserkanon te wachten op een paar snelheidsduivels.... zoef... zoef... zoef... De agent kijkt verschrikt en belt gauw voor assistentie:" centrale centrale, stuur snel versterking!!!" "Waarom vraagt de centrale" Waarop de agent antwoord: "Nou, ik zie een porsche met 200 km per uur voorbij schieten, een ferrari met 200 km per uur en een neger die staat te bellen of ie er langs mag"