- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
- Leeftijd
- 68
Een sollicitatiegesprek
Twee vrienden hebben een sollicitatiegesprek bij dezelfde werkgever. Daar aangekomen is eerst Jan aan de beurt, de werkgever zegt: "Ik stel je 100 vragen, als je ze alle 100 goed hebt dan word je aangenomen."
"Oh, dat is een makkie," denkt Jan en zegt: "Okee, de eerste vraag dan maar."
Na 99 vragen heeft Jan er nog geen 1 goed, dus de baas geeft hem nog een kans en zegt: "Ik stel nu een hele makkelijke vraag, als je die goed hebt dan ben je aangenomen. Het kan verschillende kleuren hebben en er zitten veters in."
Zegt Jan: "Oh, dat weet ik, dat zijn schoenen!"
De werkgever zegt: "Jan, gefeliciteerd jongen, je bent aangenomen!"
Dus Jan helemaal blij, gaat naar Piet toe en vertelt alles aan Piet: "En de laatste vraag zal wel over schoenen gaan."
Met Piet hetzelfde liedje, bij de laatste vraag nog 1 kans, als Piet die goed heeft wordt hij aangenomen. De werkgever vraagt: "Het hangt aan de muur en het tikt."
Vraagt Piet: "Zitten er veters in?"
"Nee Piet," zegt de werkgever, "geen veters."
"Oh, wat een makkie," zegt Piet, "dan zijn het natuurlijk sandalen..."
Twee vrienden hebben een sollicitatiegesprek bij dezelfde werkgever. Daar aangekomen is eerst Jan aan de beurt, de werkgever zegt: "Ik stel je 100 vragen, als je ze alle 100 goed hebt dan word je aangenomen."
"Oh, dat is een makkie," denkt Jan en zegt: "Okee, de eerste vraag dan maar."
Na 99 vragen heeft Jan er nog geen 1 goed, dus de baas geeft hem nog een kans en zegt: "Ik stel nu een hele makkelijke vraag, als je die goed hebt dan ben je aangenomen. Het kan verschillende kleuren hebben en er zitten veters in."
Zegt Jan: "Oh, dat weet ik, dat zijn schoenen!"
De werkgever zegt: "Jan, gefeliciteerd jongen, je bent aangenomen!"
Dus Jan helemaal blij, gaat naar Piet toe en vertelt alles aan Piet: "En de laatste vraag zal wel over schoenen gaan."
Met Piet hetzelfde liedje, bij de laatste vraag nog 1 kans, als Piet die goed heeft wordt hij aangenomen. De werkgever vraagt: "Het hangt aan de muur en het tikt."
Vraagt Piet: "Zitten er veters in?"
"Nee Piet," zegt de werkgever, "geen veters."
"Oh, wat een makkie," zegt Piet, "dan zijn het natuurlijk sandalen..."