Eindelijk een goede hond...

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
56
Punten
48
Leeftijd
122
Begrafenis
Na een ochtendkoffie had een man net een caf? verlaten toen hij een wat ongebruikelijke begrafenisstoet zag naderen.

Voorop reed een zwarte lijkkoets die op een meter of tien werd gevolgd door een identieke koets. Achter de tweede koets liep een man, het hoofd
gebogen, met een pitbull aan de lijn. Hij werd op de voet gevolgd door wel 200 mannen die in een lange rij achter hem aan liepen. De toeschouwer kon zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen..... hij liep naar de man met de hond en zei met zachte, eerbiedige stem:

'Ik wil u graag mijn medeleven betuigen met uw verlies, ik ben me ervan bewust dat dit een slecht moment is om u te storen, maar ik heb nog nooit een begrafenisstoet zoals deze gezien. Mag ik vragen wie er ten grave wordt gedragen?'

'Jawel,' antwoordde de man, de eerste koets is voor mijn echtgenote.' Wat is er met haar gebeurd?'

De man antwoordde: 'Mijn hond viel haar aan en heeft haar doodgebeten.'
'Afschuwelijk, en ..... voor wie is de tweede koets?'

'Daarin ligt mijn schoonmoeder,' antwoordde de weduwnaar, zij probeerde mijn vrouw te hulp te komen toen de pitbull ook haar aanviel.' Er volgde een gedragen, bijna ontroerend moment van stilte tussen beide mannen.

Toen vroeg de toeschouwer:
'Zou ik de hond misschien kunnen lenen?'
'Jawel,' zei de man.
'Sluit maar aan achteraan de file. ' :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik wil niet vervelend doen, maar op 29 januarie stond deze mop onder het kopje "Begafenis".

Dus ...............................

bert50;204264 zei:
Ik wil niet vervelend doen, maar op 29 januarie stond deze mop onder het kopje "Begafenis".

Dus ...............................

Dus dat houd in dat er nog steeds vraag naar die hond is :biggrin:

rienk;204267 zei:
Dus dat houd in dat er nog steeds vraag naar die hond is :biggrin:

Dat is iets wat ik kan begrijpen.

Valt me nog mee, ik zie er regelmatig die in kortere tijd herhaald worden.:biggrin:

bert50;204264 zei:
Ik wil niet vervelend doen, maar op 29 januarie stond deze mop onder het kopje "Begafenis".Dus ...............................
eendenteam is niet alleen oud maar ook vergeetachtig en inderdaad zullen er een hoop mensen nog steeds op zoek zijn naar die hond of een van haar pups :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan