emulatorek10a

S

sat@wish

Als ik de emulatorek10a start, krijg ik een melding van windows 98, het bekende verhaal ongeldige bewerking bla bla gedoe, de fout zou zitten in de conax.dll, ik draai de software op een laptop Pentium.166, 128 mb intern geheugen genoeg schijfruimte, het vreemde is als ik het op mijn vaste pc draai is er niets aande hand, wie weet hier een oplossing voor.

Misschien is de .dll niet geschreven voor 98, dus incompatible? Geen idee, maar zou kunnen.

B-T,

Dat zou een mogelijkheid zijn heb een, ben ook met de 2de editie van windows bezig geweest, ook daar het zelfde.
De versie emulatorek8 geeft het zelfde Error.
Jammer ik dacht het nu gevonden te hebben om weer eens naar PPV te kunnen zappen, of zijn er nog ander progies die het zelfde aankunnen, via een season kaart, ik wacht wel af geduld is een schone zaak.

Ik heb het gevonden, ik draaide het progamma op de D partitie, van de harddisk, heb toen de software op de C:\emulatorek10\ gezet, en zie daar het werkt en heb ook al een atr log gezien. dus alweer een gelukkig mens.

Eureka heb beeld C+NL maar geen R/B.. tochweer een vooruitgang.

Ah kijk, toch al weer ietsie verder.
Bedankt voor die melding want daar help je waarschijnlijk mensen mee die met hetzelfde probleem zitten.
Nu nog verder.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan