emus werken krijgen in cvs image

D

djin

hoi
na lang proberen en boards aflezen
en hulp van anderen is het nu gelukt om
image te maken voor de dreambox 7000S
maar ik krijg de emus niet onder de blouwe knop of groene of dergelijke niet aan het werk
iemand die meer weet en zijn kennis wilt delen ?
graag wat hulp
om de emu's onder de gekleurde knop aan het werk te krijgen

dank en groetjes djin

Beetje wazig.

Je maakt een image (das al heel knap) en dan niet weten hoe je de groene en blauwe knopjes aan het werk krijgt?

ja idd ben nog niet zo alng er mee beezig
en voor alles is een eerste keer
maar met zulke antwoorden kom ik niet verder
als er iemand is die geen negatif antw heeft maar wel kan helpen hoor ik het graag

dank en groetjes djin

Is niet negatief, ik snap het alleen niet.

Je zegt dat je een image hebt gemaakt. Er zijn niet zoveel mensen die dat kunnen, daar dat toch wel heel veel kennis vergt.

En dan verbaast het me dat je stuk loopt op de werking van het cpanel en zo.

het van cvs uit lukt en als ik de plugins van de gemini er in zet werkt het zeer goed kan emus dounen en zelfs de K**S
maar
dan is dat niet een eigen image maar gebaseerd op .....
nu zoude ik graag willen weten hoe ik met de kleuren toets de emus aan het werken kan krijgen

ik lees
als je de files eindigd met .so en de files eindigt met cfg
in de map plugins zet dat het moet werken
maar is niet zo al doe ik die ook rechten toekennen als uitvoerbaar

dus ik denk dat het op een ander manier moet maar HOE ??
kan nergens info erover vinden

iemand ander wel dan ?

Bij de gemini zat dat dacht ik ook allemaal onder de blauwe knop (blue panel)

Als het goed is kun je daar gewoon een softcam selecteren.

Originally posted by satbakker
Bij de gemini zat dat dacht ik ook allemaal onder de blauwe knop (blue panel)

Als het goed is kun je daar gewoon een softcam selecteren.

Tja dat wil ie nu net niet, de vraagsteller heeft zelf een image gebouwd en wil nu bepaalde akties onder een bepaalde knop van de AB brengen.(en niet plugins en links uit een andere image halen en deze in zijn eigen zetten).

In het begin ben ik hier ook mee bezig geweest maar ik zag al snel dat anderen dat veel beter konden dan ik dus ik ben ermee gestopt (simpel standaard image met newcamd en/of scam zou me nog wel lukken).

Ik kan je 1 advies geven ; Pak een gemini of hydra uit en vergelijk um met je "eigen" image.

Zo en nu terug naar de Fryske vertaling van het menu:))

Hoi,

Ik bouw zelf mijn eigen images (zie andere boards voor Jester images...ik ben hierzo een tijdje weggeweest..vandaar) maar om terug tekomen op dijn vraag, daar is natuurlijk een oplossing voor, maar dit vergt wat extra werk, het aanpassen van c++ files in de cvs en het opnieuw compilen van engima.

Ik ga nu even eten, maar kom er op terug vanavond hoop ik !

doeidoei

@ jester
zal heel tof zijn als je dat wil doen natuurlijk
ik hoop dat jij me verder kan helpen hier mee
en niet om de images op internet te zetten maar dan kan ik de images en de emus naar mijn eigen wensen compileren

zou je miss een HAWTO kunnen maken en poosten

wacht ongeduldig op je posting

idem

ok, even in het kort (ik zal dit zelf ff proberen, aangezien ik wel ongeveer weet waar et zit, maar nooit gedaan heb, ik gebruik het verder niet)

de knoppen worden aangeroepen van enigma_main.cpp (ff find / -name enigma_main.cpp -print doen om te zoek waar die in de cvs tree staat) als het goed is gebruikt met eZap statement om knoppen aan te roepen (plugins onder blauw is eZapPlugins b.v.) ff engima_main.cpp in vi laden en daarop zoeken, "vlakbij" in de source zullen de andere knoppen ook wel staan, ik HOOP morgen een beetje tijd te hebben dan kan ik het 1 en ander ff testen, sorry dat dit zo kort is, maar heb beetje weinig tijd op het moment, zodra ik tijd heb gehad om het zelf te testen post ik hiervan het verslag....ik dat voor nu dat die beetje helpt

na ff te klungelen en het lukte wel wat blijf ik nu ineens foutmeldingen krijgen ff eerst mijn os terug tegoei updaten etc en alles opnieuw beginnen maar te hopen dat ik nu geen foutmeldingen meer krijg
:-(

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan