- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
In P3 was Max oppermachtig maar in de kwalificatie maakte hij enkele kleine foutjes en zelfs 1x een 360 graden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
??? Hoe bedoel je bewust ingehouden? Hij heeft gereden voor wat ie waard was, maar hij kon gewoonweg niet harder met die beschadiging.en Max heeft zich bewust ingehouden.
Nee, maar dat was jouw stelling niet. Jouw stelling was dat ie zich bewust ingehouden had en daar was echter geen sprake van. Het was een kwestie van "hij kon niet anders", niks ingehouden, als ie zich ingehouden had was Mick ook nog wel langs hem gekomen.maar moet hij iedere race nog winnen???
Dit was mij ook al opgevallen en niet alleen gisteren. Op andere podia waar HL ook opstond werd hij ook door Max compleet genegeerd.Hij heeft het nog niet verwerkt.
Ik heb het afgezet toen LH aan het woord was, hoef hem niet te horen vertellen en meestal kijk ik ook niet meer naar dat champagne spuiten dus heb dat gemist.Hij heeft het nog niet verwerkt.