- Waarderingsscore
- 761
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Lecrerc zijn motor is afgeschreven en krijgt een nieuwe, geen gridstraf omdat de turbo niet verwisseld wordt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Hahaha, volgens mij moet je dan nog ietsie harder rijden.mij nog niet gelukt om in de tunnel tegen het plafond te rijden.
Ja ik begrijp het ook niet. Want vorige week begon Max ook voor het eerst dit seizoen met een nieuwe motor en die hoefde ook geen plekken in te leveren.
Schijnbaar nog meer vernieuwd, hele motor en power unit dus nu mag ie helemaal achteraan starten. Wel leuk, want nu kan hij laten zien dat hij kan wat Hamilton ook kan als ie achteraan moet starten, maar dan met minder gejank na 2 ronden.Leclerc krijgt nieuwe control electronics in zijn auto, wat een gridstraf van tien plaatsen oplevert.
Toch wel volgens mij, want hij lag eerst 8 seconden achter Max en is er toch naar toe gereden en op het eind kon Max hem ook niet voorblijven, want al eerder was ie net buiten DRS in die 10 laatste ronden en wist Sainz toch weer binnen die seconde voor DRS te komen. Dat was met 0,8 seconden langzamer per ronde nooit gebeurd, dan had ie ook niet die 8 seconden dicht gereden.nu denkt dat hij de Red Bull kan bijhouden is ook niet waar.
Toch wel volgens mij, want hij lag eerst 8 seconden achter Max en is er toch naar toe gereden en op het eind kon Max hem ook niet voorblijven
Misschien zijn ze niet naar medium gegaan omdat er toch nogal wat rondes toen afgelegd moesten worden en het bleek dat ehmz... rechts voor dacht ik... er grotere slijtage was. Misschien hadden ze het met medium zo lang niet meer gered en daarom hard gekozen.
Je hebt voor racen geen DNS nodig want de auto volgt geen netwerk, dus rij je even snel. Maar je bedoeld DRS natuurlijk. Kon het niet laten.Maar als je zonder DNS
Je hebt voor racen geen DNS nodig want de auto volgt geen netwerk, dus rij je even snel. Maar je bedoeld DRS natuurlijk. Kon het niet laten.