EPG blijft te beperkt in 7020s

C

casperb71

In Gemini 4.5 is een TV-gids zichtbaar. Het valt mij op dat deze voor de Nederlandse zenders erg beperkt is in tegenstelling tot bv de Duitse. Meestal kun je maar 1 programma vooruit kijken, terwijl buitenlandse zenders veel verder kan.
Ik heb al Multiview en EPG refresch geinstalleerd, maar dat maakt niets uit. Ook kreeg ik de tip om hem op Nederland 2 te zetten en dan vult hij vanzelf. Niet dus.
Het vreemde is dat ik enkele weken geleden het WEL voor elkaar had, maar echt niet wist hoe ik dat had gedaan.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?

ps weet iemand een NL-handleiding voor Gemini?

Gemini is hobby software dus je moet al geluk hebben als daar een NL handleiding voor aanwezig is. Handleidingen zijn normaliter bedoeld voor apparaten, niet voor de software.:)

Heb je wel de MHW (Mediahighway) EPG aan staan? Daarmee moet je wel verder kunnen kijken.
Menu -> instellingen -> geavanceerd en daar ergens zou die optie voor "enable MWH EPG" moeten zitten.

Ligt denken we aan de provider. Vandaag (vanmiddag) zagen we ook maar 1 programma vooruit terwijl een half uur later alles weer in orde was. Bovendien is het bekend dat C+ NL vaak de EPG niet goed op orde heeft.

eendenteam;197263 zei:
Ligt denken we aan de provider. Vandaag (vanmiddag) zagen we ook maar 1 programma vooruit terwijl een half uur later alles weer in orde was. Bovendien is het bekend dat C+ NL vaak de EPG niet goed op orde heeft.

Ik weet niet of daar het probleem zit. Had het vorige week goed werkend bij alle zenders en dat is toen zo gebleven. Doordat ik het weekeinde de DB weer even gerefreshed had met de laatste Gemini is het weer KL%$#@^.

Het kan heel goed daar aan liggen. C+ heeft inderdaad heel vaak gerotzooi met de EPG. Het is al jaren een geklooi. Maarja dat krijg je als je ongeveer als enige van de standaard wenst af te wijken. Eigenwijze Fransen.

Het probleem is opgelost dankzij o.a. de tp van Black Tiger.
Deze aangezet via:

Menu -> instellingen -> geavanceerd -> MWH EPG" aan zetten

Weet zeker dat heelveel mensn hier aan hebben.

Ik begrijp wel dat Germini geen commercieel pakket is, maar de kwaliteit van dit product is zodanig goed, dat je zeker mag spreken over een "Professioneel" pakket.

Ik zal een nieuwe post doen over Gemini.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan