er is geen .pst bestand?

B

BiG_G

Een vriendin heeft een laptop van HP en dat ding doet het al een jaartje ofzo best redelijk.
Backups heeft ze nog nooit van gehoord en ik vertelde haar dat ze voor haar outlook (express?) het pst bestand moest copieren en fikken op cd. Dan zou ze iig een backup hebben tot die keer.
Ik wilde het betreffende bestand laten zien, maar windows is kennelijk erg veranderd sins mijn tijd... Ik kon geen pst bestand vinden...

Zijn er nog meer bestandnamen te bedenken waar je in 1 klap de hele mailbox enzo hebt? Voor windows XP dus...

Het mag blijken dat mijn kennis mbt windows echt verleden tijd is.

C:\Documents and Settings\nl06118\Local Settings\Application Data\Identities\{8248761C-8D61-46F9-9FF0-B16C5EBE528A}\Microsoft\Outlook Express

Daar staan de mijne.

en hebben de extentie *.dbx

Groetjes Bert

Ik heb ook een vraagje, misschien weet je die ook Bert50?

Waar staan in de root de emails van Thunderbird, bv verzonden mail.

Ik heb 3 mails welke ik niet verwijderd krijg uit verzonden items, er zat een bijlage bij waar ie moeite mee heeft!

Ben benieuwd en alvast dank

sorrie Thecno, met dat pakket kan ik je niet helpen.
Dat heb ik nog nooit gebruikt.

Maar zet die vraag eens op google, misschien krijg je daar een goede tip.

Groetjes Bert

Technodad;176007 zei:
Ik heb ook een vraagje, misschien weet je die ook Bert50?

Waar staan in de root de emails van Thunderbird, bv verzonden mail.

Ik heb 3 mails welke ik niet verwijderd krijg uit verzonden items, er zat een bijlage bij waar ie moeite mee heeft!

Ben benieuwd en alvast dank

Diverse forums hierover: http://www.mozbrowser.nl/

Ik kon geen pst bestand vinden
Volgens mij loop je zover nog niet achter, als ik me niet vergis gebruikt Outlook .pst bestanden en zoals reeds aangegeven Outlook Express .dbx bestanden.

Ook handig om dan een backup van te maken eventueel is het adresboek, voor zover ik me herinner .pab bij Outlook en .wab bij Outlook Express.

Om die bestanden te kunnen zien moet je wel de systeem betanden en mappen zichtbaar maken in de Mapopties en het vinkje bij extenties voor bekende bestanden weghalen

Groeten van roberto

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan