R
Rees
Goede middag techneuten,
Helemaal nieuw hier en meteen natuurlijk een voor mij belangrijke vraag.
Ik heb een twin tuner de Vantage 8000S Ik ben verhuisd en daar staat
een schotel op het dak met een lnb met vier aansluitingen.Gericht op de Astra 1 Dat klopt daar de uitgangen naar vier verschillende kamers gaan.Ik heb drie ontvangers waarvan de vantage de enige hd ontvanger is. Heel graag zou ik het HD pakket van Canaal Digitaal willen hebben.Deze zenders worden zoals u weet doorgegeven op de Astra 3 23.5gr. Echter de draden liggen al door een buis in de muur. Daar kan geen enkele draad meer bij.Wat kan of moet ik doen om toch ook de Astra 3 te kunnen ontvangen? Dus dit hoeft alleen maar naar de Vantage toe. De anderen ontvangers moeten dus blijven bestaan op Astra 1
Wie o wie kan en wil mij helpen dit probleem op te lossen?
Heel graag! Ik wacht met spanning af.
Hartelijke groeten en een fijne dag verder.
Rees
Helemaal nieuw hier en meteen natuurlijk een voor mij belangrijke vraag.
Ik heb een twin tuner de Vantage 8000S Ik ben verhuisd en daar staat
een schotel op het dak met een lnb met vier aansluitingen.Gericht op de Astra 1 Dat klopt daar de uitgangen naar vier verschillende kamers gaan.Ik heb drie ontvangers waarvan de vantage de enige hd ontvanger is. Heel graag zou ik het HD pakket van Canaal Digitaal willen hebben.Deze zenders worden zoals u weet doorgegeven op de Astra 3 23.5gr. Echter de draden liggen al door een buis in de muur. Daar kan geen enkele draad meer bij.Wat kan of moet ik doen om toch ook de Astra 3 te kunnen ontvangen? Dus dit hoeft alleen maar naar de Vantage toe. De anderen ontvangers moeten dus blijven bestaan op Astra 1
Wie o wie kan en wil mij helpen dit probleem op te lossen?
Heel graag! Ik wacht met spanning af.
Hartelijke groeten en een fijne dag verder.
Rees