Er loopt hier maar 1 aap!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
En dat is onder het motto van Carnaval, het naburige plaatsje hier... "aopenland' beter bekend als Rijsbergen...
Nu wil het toeval dat men nu in diergaarde blijdorp vrijwilligers zoekt en daat heeft deze aap zich dus nu ook vor opgegeven...

Maar mochten er meer vrijwilligers zijn, dan zijn jullie van harte welkom, aldaar.

De begeleidende brief die "de Aopenlander" ontvangen heeft.

Diergaarde Blijdorp
Rotterdam,februari 2007
Van Aerssenlaan 49
3039 KE Rotterdam
Postgiro 661592

Door de strenge koude van de afgelopen winter zijn vele van onze apen gestorven, zowel chimpansees als gorilla's en bavianen. Daar wij vrezen dat de situatie de komende winter niet veel beter zal zijn, hebben wij besloten onze apen door mensen te vervangen, omdat deze beter tegen de koude zijn opgewassen. Dit moeten echter wel mensen zijn die op apen lijken en dierlijke geluiden uitstoten.
Onze keuze is op u gevallen.
Na een zeer lange en strenge selectieprocedure bent u uiteindelijk uitverkoren. Dit is natuurlijk voor u en uw huisgenoten goed nieuws.
Voor uw huisgenoten omdat zij van u verlost zijn, en voor u omdat u eindelijk eens goed te eten zult krijgen. U hoeft namelijk zelf geen eten mee te brengen, want u krijgt bij ons in Blijdorp zoveel apenootjes en maiskorrels toegeworpen, dat wij vermoeden, uw gulzigheid en vraatzucht kennende, dat u geen verdere maaltijd behoeft.
De eerste dagen zult u aan de ketting moeten liggen. Door uw postuur en intelligentie komt u het best in aanmerking voor de vervanging van een
Zuidkoreaanse zachtboerende kaalkontige warhoofd baviaan.
Wij verwachten u binnen 14 dagen. Niet gewassen, gekamd of geknipt, uw tanden niet gepoetst, uw nagels niet schoongemaakt of kortgeknipt, uw voeten niet gewassen. Wat dat betreft, voor u niets nieuws, kortom, zoals u bent.
Uw kooinummer is 43.
Van harte geluk gewenst met uw benoeming en tot spoedig ziens.

Met vriendelijke groeten,
Directie Diergaarde Blijdorp
Prof. Dr. C.H.I.M. Panse

Bbq gaat gewoon door hoor, heb deze brief niet ontvangen, brief is volgens mij alleen gericht aan de inwoners van Zundert, zover ik weet halen wij daar ook onze apen altijd vandaan.

Boets.

boets;174395 zei:
de inwoners van Zundert, zover ik weet halen wij daar ook onze apen altijd vandaan.

Boets.

Zatte apen op dit moment dan..... :biggrin:

Boets heeft nu apen genoeg in zijn bos en viert nu zelf Carnaval, hij gaat pas nieuwe apen halen na de carnaval, en later dit jaar komen er nog wat apen uit eigen beweging naar hem toe onder het mom van bbq of zoiets.
Dan schijnen namelijk de apen gevoerd te worden.:biggrin:

Hahahahaha, Bt,

Heb jij weer helemaal goed gezien, en weet je, straks op de bbq laten we de grootste aap trucjes doen, kan je nu eigenlijk wel met 100 % zekerheid zeggen dat die uit Zundert komt. Hahahahaha. (noem verder geen namen).

Boets.

Als het goed weer is moet je mij maar eens na afloop proberen te volgen op jou fiets!

Eens zien wie er dan kunstjes doet... :biggrin:

kan je nu eigenlijk wel met 100 % zekerheid zeggen dat die uit Zundert komt
Ik zou ook niet weten waar je ze anders zo vlug vandaan zou moeten halen.:biggrin::lol:

freggel1;174425 zei:
Als het goed weer is moet je mij maar eens na afloop proberen te volgen op jou fiets!

Eens zien wie er dan kunstjes doet... :biggrin:
Gaat hij er dan zo uitzien ?? :biggrin::biggrin:

Hmmz... da's vreemd Luca. Die aap van jouw foto lijkt weer meer op Boets.:?
En dat terwijl ik toch zou zweren dat apen uit Zundert komen.:biggrin:

@BT,

Weer goed gezien BT, jongens hebben fotoshop gebruikt!!! Want als je goed kijkt staat op die foto toch echt dat fietsje wat jij van Freggel gekocht hebt. :lol: :lol: :lol:

Boets.

Ah ziedaar, ik schreef al dat ik het vreemd vond, er klopte toch iets niet 100%, maar dat fietsje, ja dat is heel duidelijk origineel en onbewerkt, dus we weten nu wie er achter steekt! Goed gezien Boets! :biggrin:

Hmm dat fietsje wil ik het niet meer over hebben, morgen is het natuurlijk hoofdpijn dag daar.. lol....

Ik vrees van h??l de week @Pikkie..... :biggrin:

Paracetamol voor carnavalsgangers 1000 mg spotprijsje strip ruilen voor fiets lol....

JA! DAT is hem Nollie, da's ook dezelfde die mij loopt te pesten.:biggrin:

@BT lijkt een beetje op die freggel verkleed als aap denk je dat ook...????

En deze heeft schrik van zichzelf hier:biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan