Er Staat Bij Veronica Zenderlijst Opnieuw Instellen ????

K

kerst614

ik vraag me af ik heb een philips 7072 zonder kaart nu krijg ik een melding om de zenders opnieuw te laden zodat veronica in het basispaket komt is dit wel betrouwbaar ik zet me vraag tekens ????? ;).........

Veronica is dood,
Lang leve veronica.
Behalve dat veronica als zelfstandig (niet zo heel)commerciele omroep geen lang leven beschoren was en dus als zodanig verdwenen is, gaat het leven dus gewoon door.
De zender V8 zal een naam aannemen waarin veronica voorkomt, en radio 103 zal zondag om 18.00 uur radio veronica gaan heten.
De zendernaam kindernet/veronica verdwijnt omdat beide niet meer bestaan.
Dit kanaal heet nu Nickelodeon.
Dus daarom wil C- nu in jouw ontvanger de kanalenlijst aanpassen en sturen ze je via de "Media Highway" een meeltje dat je je zenderlijst moet aanpassen (ze kunnen waarschijnlijk laten kijken of je de juiste naam er al inh ebt staan).
Op zich een heel onschuldig stukje service (ze moeten ergens beginnen he).
Vertrouw je t niet, dan kun je altijd zelf nog je lijstje aanpassen met de FW die je erin hebt (toch ?).

Volgens mij klopt er hier iets niet..
Hoe kom je erbij dat Veronica dood is???

In tegendeel ze komen terug!
Alleen zijn ze gefuseerd maar de club en de rest bestaat nog steeds..

Veronica gaat samenwerken met de SBS holding waardoor ze op de kanaal van V8 komen..
en geloof me dat had veronica nodig.. ze hadden geen programma makers en nu wel :)

Op Radio gebied gaat veronica idd uitzenden op 103 fm
De naam veronica is niet verkocht!

Vanaf zondag dus op 103 FM Veronica terug met hits uit de jaren 80 en 90.

Greetzzz

Ringo

Hoe je het leest.
Geen idee hoe vaak jij iets meekrijgt van fusies hoor.
Maar bij fusies is het meestal een kwestie van moeten in plaats van graag willen.
De naam veronica is wel degelijk verkocht aan sky.
Okee misschien is het beter om het een lease te noemen.
En alle andere onderdelen zijn verkocht aan SBS nederland.
Inclusief de zeer lucratieve uitgeverij.
Prijs die ervoor betaald is, is een aandeel in SBS nl.
Dat is met verschillende persberichten naar buiten gegaan.
Om het geheel niet al teveel als het drama dat het is naar buiten te brengen, noemt men het dan met een big smile een fusie.

Over een tijdje wordt die uitgeverij gewoon aan de andere aandeelhouder telegraaf toegevoegd.
Kijk over een anderhalf jaar nog maar eens of je nog een stukje veronica terug kunt vinden.
Behalve een zendernaam en de tv serie moonlighting dan.

Nickelodeon komt in het basispakket. Veronica komt gewoon in plaats van V8.

Maar klopt het dan dat ik nu geen beeld meer heb op Kindernet/veronica ( nickelodeon )

SBS Broadcasting verkrijgt rechten Veronica

2 september 2003, 16:37 uur

LUXEMBURG (Dow Jones)--SBS Broadcasting sa's Nederlandse dochter SBS Broadcasting bv heeft de rechten van het Veronica-merk verkregen van Veronica Holding bv, meldt SBS Broadcasting dinsdag.

Als onderdeel van de overeenkomst zal de SBS televisiezender V8 vanaf midden september verder gaan onder de naam Veronica.

SBS heeft tevens de uitgever van Veronica Magazine overgenomen. Het radio- en televisieweekblad met een oplage van 1,1 mln haalde in 2002 een omzet van meer dan EUR 60 mln en een operationeel resultaat van circa EUR 11 mln.

Veronica Holding krijgt als onderdeel van de overeenkomst een belang van 10% in SBS Broadcasting bv. Moederbedrijf SBS Broadcasting sa heeft nu een belang van 63% in SBS Broadcasting bv. NV Holdingmaatschappij Telegraaf houdt het overige belang van 27%.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan