Erotik.TV nieuw op de Astra

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
738
Punten
113
Leeftijd
59
Alweer is er een Duitse erotiekzender van start gegaan. Erotik.TV heeft met de Israelische onderneming Screenpeaks een overeenkomst gesloten. Tot op heden was er alleen een stilstaand beeld te zien en heeft het programma "Primetime Dandy" vervangen. De zender is te ontvangen via de Astra 1H (19,2? oost) tp 103 (12,460 GHz h, SR 27.500, FEC 3/4).

Hmmz.. geen idee, ik heb net gezocht op die frequentie en die vond daar alleen een "moreTV10".
Deze kon ik daarna zelfs niet eens in de lijst terugvinden, maar misschien ligt dat aan mij of mijn Dream.:(

op mijn Flips met Lex firmware kwam ik het betreffende kanaal ook niet tegen.
Idd. alleen maar iets met "more"...

Moet hem ook nog opzoeken, zit nu ff tussen een install hier te lezen, maar ik ga ook nog eens zien waar hij staat...

Black Tiger zei:
Hmmz.. geen idee, ik heb net gezocht op die frequentie en die vond daar alleen een "moreTV10".
Deze kon ik daarna zelfs niet eens in de lijst terugvinden, maar misschien ligt dat aan mij of mijn Dream.:(

De zender heet VIC-TV 1 en 2 volgens mij.

Gr:Toon

Zou kunnen, maar da's dan een andere frequentie.

Ik wacht wel effe af met zoeken totdat de juiste info definitief bekend is anders blijf ik zoeken.:)

Tsss Black Tiger... jij wilt wel erg makkelijk tieten zien :biggrin::biggrin::biggrin:

Jazekers, effe profiteren ervan. Proberen mag he. :biggrin::draai:

Natuurlijk mag dat BT, maar zou Freggel1 nog steeds aan het zoeken zijn...

Hoe bedoel je? Ik heb hem echt niet gevonden op die frequentie. Daar kreeg ik alleen die moreTV10 en die kwam niet in mijn lijst terug.
Natuurlijk heb ik tieten genoeg, daar gaat het niet om, maar als er een nieuwe is en deze is kortstondig FTA te bekijken, dan is dat toch wel interessant om mee te nemen.:)

Aan de experts, met name BT,

Wat zijn voor jou mooie tieten?
Ik doe een gok, rondjes + rose tepels.

voormij: rondjes + bruine tepels

Voor mijn buurman, ik heb het hem gevraagd: C cup + een schoteltje als tepelhof.

Ik heb ondertussen zoveel soorten en maten gezien, dat het me eigenlijk niet meer uitmaakt.

Goka

eendenteam zei:
Natuurlijk mag dat BT, maar zou Freggel1 nog steeds aan het zoeken zijn...

Ik moet zeggen dat ik het de laatste dagen te druk heb gehad, en nog heb met linux. ;)

Geen probleem, zie het straks wel ergens opduiken in een frequentielijst.:)

@Goka: ach, er zijn zo vele soorten en maten die ik mooi vind, met allerlei kleuren doppen, maakt me niet uit, als het maar geen "bijgewerkte" tieten zijn.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan